Elewacja zabytkowego budynku przy tzw. placu pięciu rogów została oblepiona reklamą płynu do płukania tkanin. Czy tak można postępować z zabytkiem? I czy samorządowi w ogóle wolno walczyć z wielkoformatową reklamą?
Witryny na parterach kamienicy przy Brackiej 25 zostały w całości zaklejone reklamami. Ponad parter wspinają się girlandy plastikowych kwiatków, na gzymsach zamocowano pluszaki, które są znakiem rozpoznawczym jednej z marek płynów do płukania prania. W efekcie Dom Towarowy Braci Jabłkowskich zamienił się w ogromną reklamę dominującą przestrzeń tzw. placu pięciu rogów.
Kontrowersyjna jest nie tylko skala tej reklamy. Przecież to zabytkowy budynek. Stołeczny samorząd kilka lat temu wyłożył prawie 300 tys. zł na przywrócenie pierwotnej, szarej kolorystyki elewacji tego gmachu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS