A A+ A++

Elewacja zabytkowego budynku przy tzw. placu pięciu rogów została oblepiona reklamą płynu do płukania tkanin. Czy tak można postępować z zabytkiem? I czy samorządowi w ogóle wolno walczyć z wielkoformatową reklamą?

Witryny na parterach kamienicy przy Brackiej 25 zostały w całości zaklejone reklamami. Ponad parter wspinają się girlandy plastikowych kwiatków, na gzymsach zamocowano pluszaki, które są znakiem rozpoznawczym jednej z marek płynów do płukania prania. W efekcie Dom Towarowy Braci Jabłkowskich zamienił się w ogromną reklamę dominującą przestrzeń tzw. placu pięciu rogów.

Kontrowersyjna jest nie tylko skala tej reklamy. Przecież to zabytkowy budynek. Stołeczny samorząd kilka lat temu wyłożył prawie 300 tys. zł na przywrócenie pierwotnej, szarej kolorystyki elewacji tego gmachu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrezenty od gminy dla dzieci i ich młodych mam
Następny artykułKWP Opole dziękuje bohaterce, która uratowała życie, odbierając kluczyki pijanemu kierowcy