A A+ A++

Gmina Limanowa ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie magazynów energii dla istniejących instalacji fotowoltaicznych. Deklaracje można składać do 13 czerwca 2024 roku.

“Magazyny Energii dla Istniejących Instalacji Fotowoltaicznych”

Gmina Limanowa ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Priorytetu 2 Fundusze Europejskie dla Środowiska, Działanie 2.7 Wsparcie Rozwoju OZE – Dotacja do Magazynów Energii. Projekt pn. „Magazyny energii dla istniejących instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Limanowa” ma na celu montaż magazynów energii u mieszkańców korzystających z istniejących instalacji fotowoltaicznych.

Dofinansowanie będzie możliwe na budowę, rozbudowę oraz zakup magazynów energii elektrycznej dla istniejących już instalacji fotowoltaicznych. Dotacja obejmuje 85% kosztów kwalifikowalnych.

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o złożenie wstępnej deklaracji uczestnictwa w projekcie w dniach od 3 do 13 czerwca 2024 roku na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Limanowa.

Proces Zgłoszenia i Audyt

Złożenie deklaracji uczestnictwa jest podstawą do podpisania umowy z wybranym przez Gminę Limanowa wykonawcą, który przeprowadzi audyt mający na celu:

  • Zinwentaryzowanie istniejącej instalacji PV beneficjenta.
  • Dobranie odpowiedniej wielkości magazynu.
  • Wykonanie analizy profilu zużycia.
  • Sprawdzenie możliwości technicznych montażu magazynu energii.
  • Oszacowanie kosztów inwestycji.

Koszt audytu wynosi 350 zł, płatne bezpośrednio przez mieszkańca. W przypadku braku możliwości technicznych montażu magazynu energii na obiekcie, użytkownik otrzyma zwrot w wysokości 300 zł.

Ważne: Wykonanie audytu nie gwarantuje otrzymania dofinansowania. Dane zebrane podczas audytów posłużą do przygotowania i złożenia przez Gminę Limanowa wniosku aplikacyjnego. W przypadku niezakwalifikowania się wniosku do dofinansowania, koszt poniesiony przez mieszkańca na wykonanie audytu nie podlega zwrotowi.

Spotkanie Informacyjne

W trakcie trwania naboru deklaracji zostanie zorganizowane spotkanie dla mieszkańców z przedstawicielami firmy przeprowadzającej audyty. Spotkanie odbędzie się 12 czerwca o godzinie 17.00 w Szkole Podstawowej w Mordarce. Podczas spotkania będzie można uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące warunków udziału w projekcie oraz przeprowadzanych audytów.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Inwestycji i Funduszy Europejskich pod numerem telefonu 18 263 00 36.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUczeń nagrodzony za pomysł na biznes
Następny artykułZabawa, konkurencje i artystyczne występy (ZDJĘCIA i wideo z Talent Show)