Benefity nie wystarczą w dobie Wielkiej Rezygnacji
Mimo że znany jest od lat system tzw. benefitów pracowniczych i incentives (zachęt), czyli dodatków, takich jak egzotyczne wycieczki, weekend na spływie kajakowym, joga o poranku czy inne pakiety, to nie tylko nie wyczerpuje on listy oczekiwań pracowników, ale w najlepszym razie ją otwiera.
Jest to naturalne, zwłaszcza wobec trendu po raz pierwszy wskazanego przez Anthony’ego Klotza, psychologa i profesora z Texas A&M University jako Wielka Rezygnacja, czyli masowe odejścia z dotychczasowych stanowisk przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów i ekspertów branżowych.
Trend, notowany w milionach odejść, był spowodowany głównie pandemią i faktem, że coraz więcej ludzi zaczęło zadawać sobie głośno pytania, które wcześniej jedynie mgliście rezonowały w ich głowach. Po co jestem w tej firmie? Jak to wpływa na moją ścieżkę kariery, na mój rozwój? I wreszcie – co ta firma mi daje?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS