A A+ A++

Niemal każdy użytkownik YouTube’a, Instagrama czy TikToka wie, co to znaczy „wpaść w pętlę rolek”. Każde następne wideo, które przeglądamy, jest jakimś cudem coraz lepiej dostosowane do naszych zainteresowań, a nawet nastroju. To jest właśnie magia personalizacji. Algorytm analizuje tysiące elementów tego, co i jak długo oglądamy. Wie, w którym momencie bawiące się koty nas znudziły i która piosenka nam się nie spodobała. A więc następne proponowane wideo będzie mieć więcej tych elementów, które wzbudziły nasze zainteresowanie, a nawet skłoniły nas do polubienia posta czy zaobserwowania profilu. Dla przykładu, w YouTubie liczba parametrów ociera się o miliard.

Czytaj też: “To tam najłatwiej zostać milionerem”. Medium do tańca i do różańca

Ilość dostępnych danych jest więc imponująca. Nawet bez angażowania AI możemy tworzyć „persony” (czyli statystyczne obrazy) naszych klientów i odpowiadać na ich potrzeby. Słowem: personalizować zarówno ofertę, jak i przekaz reklamowy. O ile przy bardzo niewielkiej skali działalności jest to możliwe bez AI, o tyle nawet bizne … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDzień Dziecka w Siemianowicach Śląskich: Zabawa w MDK „Jordan” już 2 czerwca
Następny artykułGeorge Clooney i Brad Pitt znów razem na dużym ekranie!