Oszust skutecznie przekonał mieszkankę Gorzowa, że uszkodzony telefon uniemożliwia zapłacenie rachunku. Zmanipulowana kobieta, nie podejrzewając oszustwa, wykonała przelew.
Gorzowianka straciła 1,9 tys. zł po tym, jak uwierzyła w przekazaną jej historię.
– Do kobiety na komunikatorze odezwała się osoba, który twierdziła, że jest jej córką i ma problem z telefonem – opowiadał Grzegorz Jaroszewicz z Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie. – Miała pisać z numeru tymczasowego i potrzebowała pomocy mamy. Rzekoma córka przez uszkodzony telefon nie mogła zalogować się do banku i zapłacić rachunku. Poprosiła więc, by mama przelała prawie 1,9 tys. zł. Oczywiście pieniądze miały być zwrócone kolejnego dnia.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS