A A+ A++

Jednym z najbardziej popularnych gadżetów promocyjnych, które wręcza się kontrahentom, klientom i współpracownikom, jest długopis. Nie bez przyczyny stanowi on najczęściej wybierany artykuł reklamowy – jest praktyczny, tani i łatwo dostępny, a także uniwersalny. Zawsze wywoła radość, będzie używany na co dzień i możesz na nim umieścić dowolny nadruk czy logo swojej firmy. Aby idealnie spełnił on swoją funkcję, warto wiedzieć, czym kierować się przy jego wyborze. Sprawdź poniższe wskazówki i zyskaj wysokiej jakości akcesoria z logo!

REKLAMA


Długopis reklamowy – na co zwracać uwagę przy wyborze?

Przede wszystkim na jakość. Pamiętaj, że gadżet promocyjny to nie tylko miły gest w stronę kontrahentów czy klientów. Stanowi on wizytówkę Twojej firmy, musi zatem godnie ją reprezentować. Wybierając długopisy z nadrukiem, zwracaj uwagę przede wszystkim na:

REKLAMA

  • materiał wykonania – najtańsze są modele plastikowe, bez trudu jednak znajdziesz też produkty metalowe, które – choć nieco droższe – z pewnością prezentują się bardziej elegancko i profesjonalnie,
  • model – do wyboru masz długopisy z logo zamykane na skuwkę lub włączane przy użyciu przycisku. Są też stylizowane na pióro czy wielokolorowe, wyposażone w więcej niż jeden wkład. Ostatnio dużą popularnością cieszą się produkty zmazywalne,
  • kolor – za uniwersalny uznaje się niebieski i czarny, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamówić długopisy piszące na czerwono, zielono czy na inny, bardziej oryginalny odcień.

Długopisy z logo – umieść nadruk w widocznym miejscu!

Ma to ogromne znaczenie, aby logo, dane kontaktowe czy jedynie nazwa Twojej firmy zostały umieszczone na długopisie w widoczny sposób. Dzięki temu zwiększysz działanie reklamowe tego produktu – więcej osób będzie mogło zobaczyć nazwę Twojej marki, a co za tym idzie, istnieje szansa, że zainteresują się bliżej Twoją ofertą. Tu też kluczowa jest jakość wykonania gadżetów oferowanych klientom – jeśli spełnią one swoje funkcje praktyczne i sprawdzą się w codziennym użytkowaniu, będą chętniej i częściej wykorzystywane – wizerunek Twojego logo trafi zatem do szerszego grona potencjalnych odbiorców.

Jakie metody wykonywania nadruku wybrać?

Istnieje kilka technik wykorzystywanych do produkcji długopisów z logo. Wśród nich na uwagę zasługuje:

  • sitodruk – pozwala na zaprezentowanie dowolnej grafiki na płaszczyźnie zaokrąglonej. Nie musisz obawiać się, że nadruk będzie słabo widoczny czy niewyraźny. Niezależnie od kąta patrzenia, zawsze będzie wyglądał doskonale,
  • tampondruk – idealnie sprawdza się podczas nanoszenia nadruku na powierzchnie nieregularne i nierówne,
  • grawerowanie laserowe – to metoda dająca najbardziej trwałe rezultaty i wybierana wtedy, gdy grafika zawiera wiele detali wymagających dużej precyzji podczas znakowania.

Jak widzisz, do wyboru masz kilka technik umieszczania nadruku czy logo na długopisach. Zamawiając u sprawdzonego wykonawcy, z pewnością otrzymasz produkty wykonane z najwyższą starannością. Dzięki temu obdarujesz swoich klientów, współpracowników czy kontrahentów wysokiej jakości gadżetami promocyjnymi, które zostaną docenione oraz będą godnie reprezentować Twoją markę. Długopis reklamowy to świetny pomysł na upominek na wiele okazji – sprawdzi się w okresie świątecznym, jako element pakietu startowego dla nowych pracowników czy podarunek dla klientów, z którymi właśnie podpisałeś umowę. Warto go mieć w zanadrzu, aby wykreować wizerunek swojej firmy jako profesjonalnej i nastawionej na klienta.

Materiał zewnętrzny

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGm. Tomaszów Lub.: To 14-latka okazała się wandalem! Teraz odpowie za zniszczenie elewacji świetlicy
Następny artykułZUS: tarcza dla branży rozrywkowej