A A+ A++

Każdy może sprzedawać na Amazon. Jest to obecnie najlepszy sposób na dotarcie do setek milionów klientów na całym świecie. Polscy sprzedawcy coraz częściej wybierają sprzedaż na platformie Amazon. Nie ograniczają się już do jednego marketplace, gdyż chcą prowadzić sprzedaż produktów na różnych rynkach. W artykule wyjaśniamy jakie korzyści przynosi sprzedaż na Amazon.

1. Sprzedaż stacjonarna i w sklepie internetowym a sprzedaż na Amazon

2. Kto może sprzedawać na Amazon?

3. Co można sprzedawać w serwisie Amazon?

Każdy, kogo interesuje temat sprzedaży na Amazon, doskonale wie, że sprzedaż w serwisie Amazon skutecznie zwiększa potencjał sprzedaży. Produkty sprzedawane za pośrednictwem Amazon mają szansę dotrzeć do klientów w najodleglejszych rejonach świata. Wystarczy wiedzieć, jakiego rodzaju produktu poszukują klienci w danym kraju. Jeśli chodzi o sprzedaż na amazon, to w pierwszej kolejności należy zarejestrować konto sprzedawcy. To samo dotyczy kupujących — potrzebne jest konto klienta Amazon. Klienci mogą korzystać z wyszukiwarki lub przeglądać oferty według kategorii produktu. Każdego dnia dokonuje się ogromną ilość sprzedaży w serwisie Amazon. Amazon oferuje wyjątkową szansę prowadzenia sprzedaży na rynkach międzynarodowych w bardzo prosty sposób. Już teraz zacznij sprzedawać na Amazon według wybranego planu (indywidualnego lub profesjonalnego). Plan indywidualny polecany jest dla osób, które dopiero zaczynają sprzedaż online lub chcą sprawdzić, jak funkcjonuje Amazon. Plan profesjonalny polecany jest dla sprzedawców, którzy sprzedają powyżej 40 produktów, chcą się reklamować na Amazon i korzystać z zaawansowanych narzędzi. Miesięcznie opłaty za sprzedaż to koszt wybranego planu, prowizja od sprzedaży, Fulfilment by Amazon (FBA) – usługa do wykorzystania w centrum logistycznym Amazon oraz możliwość sprawdzenia dodatkowych raportów sprzedaży.

Sprzedaż stacjonarna i w sklepie internetowym a sprzedaż na Amazon

Początki e-commerce w Polsce przypadły na lata 90.XX wieku. Pierwsze sklepy internetowe wzbudzały nieufność klientów, którzy do tej pory znali jedynie tradycyjne zakupy. Jeszcze w pierwszej dekadzie XXI wieku niektóre marki nie chciały wejść ze sprzedażą do internetu. Twierdziły, że jest to niezgodne z ich filozofią. Z czasem jednak większość firm zdecydowała się na handel internetowy. Stan epidemii w Polsce udowodnił, że jedynie internet daje przestrzeń do niezależnego handlu.

Kto może sprzedawać na Amazon?

Sprzedawcy w serwisie Amazon muszą mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą. Pod tym względem Amazon stawia konkretne warunki. Przy rejestracji najlepiej jest podawać firmowy adres e-mail. Dane rejestracyjne firmy powinny być wprowadzane bez błędów. By zacząć sprzedawać, należy starannie opisać produkt. W takim opisie muszą być najważniejsze cechy produktu. Sprzedawca musi liczyć się z tym, że mogą pojawić się pytania klientów w sprawie produktu. Dany produkt musi zawierać fotografię. Sprzedający musi ustawić opcje wysyłki. Aplikacja mobilna Seller Central ułatwia kontrolowanie sprzedaży.

Co można sprzedawać w serwisie Amazon?

Na Amazon można sprzedawać produkty w kategoriach motoryzacja, produkty dla niemowląt, informatyka, multimedia, gry video i konsole, produkty do domu i ogrodu, narzędzia, elektronikę użytkową, instrumenty muzyczne, produkty oświetleniowe, artykuły biurowe, gry komputerowe, oprogramowanie, produkty sportowe, obuwie i zabawki. Jeśli chodzi o kategorie z ograniczeniami, które wymagają zatwierdzenia przez Amazon, są to między innymi urządzenia do pielęgnacji, zegarki, biżuteria, odzież oraz produkty dla zdrowia.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUczniowie ZST rowerami w Pustkowie
Następny artykułKorzystaj z kodów rabatowych na uber eats