A A+ A++

InPost Pay redefiniuje doświadczenia zakupowe w świecie e-commerce, oferując kompleksowe rozwiązanie, które łączy płatność i dostawę w jednym przycisku. Dzięki aplikacji InPost Mobile, preferencje klienta dotyczące płatności i dostawy są zapamiętywane, a zamówienia z różnych sklepów mogą być monitorowane w jednym miejscu. Poznaj InPost Pay – usługę, która przekształca proces zakupów online, czyniąc go szybszym i bardziej komfortowym.

Czym jest InPost Pay?

InPost Pay to innowacyjna usługa na rynku, oferująca nowoczesne i komfortowe podejście do zakupów online. Jest to kompleksowe rozwiązanie technologiczne, które łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku. Dzięki integracji z przeglądarką, klienci e-commerce mogą łatwo kończyć zakupy bez konieczności wypełniania formularzy i udostępniania swoich danych. Aplikacja InPost Mobile zapamiętuje informacje o kliencie, w tym preferowany sposób dostawy i płatności. Klient ma również możliwość śledzenia wszystkich zamówień z różnych sklepów w jednym miejscu, co daje spójne doświadczenie zakupowe we wszystkich sklepach e-commerce. InPost Pay przekształca sposób, w jaki robimy zakupy online, czyniąc go szybszym i wygodniejszym. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://inpostpay.pl/biznes.

Korzyści z wdrożenia InPost Pay

Integracja z InPost Pay przynosi sklepom internetowym wiele korzyści. Jako część aplikacji InPost Mobile, z której korzysta ponad 11 milionów użytkowników, InPost Pay zapewnia sklepom możliwość dotarcia do nowych klientów. Sklepy, które zdecydowały się na to rozwiązanie, mogą być promowane w zakładce “Zakupy” aplikacji InPost Mobile.

InPost Pay pomaga również sklepom w budowaniu zaufania i rozpoznawalności marki wśród konsumentów, co może przyciągnąć klientów poszukujących sprawdzonych rozwiązań.

Jedną z istotnych zalet jest potencjalny wzrost wskaźnika konwersji i redukcja liczby porzuconych koszyków. Często koszyki są porzucane z powodu skomplikowanych procesów płatności – InPost Pay, jako prosta i wygodna usługa powiązana z aplikacją InPost Mobile, pozwala na skuteczne komunikowanie się z niezdecydowanymi klientami, co może przyczynić się do odzyskania potencjalnych transakcji i zwiększenia przychodów sklepu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKibicuj i się badaj! Specjalne atrakcje od Norwida i Amazonek dla seniorów z okazji ich święta
Następny artykuł🔸 IGLOO stawia na rozwój. Dołącz do nas! – WIDEO