Wczoraj, 1 lipca (16:28)
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego gry takie jak na przykład czy Dragon Age: The Veilguard są zapowiadane na długo przed właściwą premierą? Były producent BioWare, Mark Darrah, postanowił rzucić nieco światła na ten zagadkowy proces w swoim filmie zatytułowanym: „Dlaczego robienie wysokobudżetowych gier twa tak długo?”. Jesteście ciekawi?
Zapowiedzi gier na długo przed ich ukończeniem to nie tylko strategia marketingowa, ale także, w pewnym stopniu, konsekwencja niepewności, z jaką borykają się studia deweloperskie. Mark Darrah wyjaśnia, że producenci często obawiają się, że ich projekty mogą zostać anulowane. Ogłaszając grę z odpowiednim wyprzedzeniem, twórcy starają się zakomunikować, że mają w zanadrzu coś naprawdę wielkiego, chcą w ten sposób zapewnić sobie optymalny czas do przekonania wydawców i graczy.
Jednak wczesne zapowiedzi nie zawsze oznaczają, że gra jest faktycznie rozwijana. Darrah ujawnia, ż … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS