A A+ A++

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego gry takie jak na przykład czy Dragon Age: The Veilguard są zapowiadane na długo przed właściwą premierą? Były producent BioWare, Mark Darrah, postanowił rzucić nieco światła na ten zagadkowy proces w swoim filmie zatytułowanym: „Dlaczego robienie wysokobudżetowych gier twa tak długo?”. Jesteście ciekawi?

Sekret wczesnych zapowiedzi

Zapowiedzi gier na długo przed ich ukończeniem to nie tylko strategia marketingowa, ale także, w pewnym stopniu, konsekwencja niepewności, z jaką borykają się studia deweloperskie. Mark Darrah wyjaśnia, że producenci często obawiają się, że ich projekty mogą zostać anulowane. Ogłaszając grę z odpowiednim wyprzedzeniem, twórcy starają się zakomunikować, że mają w zanadrzu coś naprawdę wielkiego, chcą w ten sposób zapewnić sobie optymalny czas do przekonania wydawców i graczy.

Iluzja postępu prac

Jednak wczesne zapowiedzi nie zawsze oznaczają, że gra jest faktycznie rozwijana. Darrah ujawnia, ż … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSłoweńska przygoda. Kolejna edycja programu Erasmus+ w ZS im. Zjednoczonej Europy w Oławie
Następny artykułDramat klubu Ekstraklasy! Główny sponsor odchodzi. To spółka Skarbu Państwa