A A+ A++

Targi, konferencje, eventy — te wydarzenia bardzo często zrzeszają firmy z podobnych lub całkiem różnych branż. Ciężko jest sobie wyobrazić, żeby zaproszony brand jechał na takie wydarzenie z pustymi rękoma. Jak twierdzą eksperci od marketingu, gadżety promocyjne to jedne z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych, które są obecne na rynku od dawna, a jednak ich popularność nieustannie rośnie. Warto wyposażyć się w takie właśnie akcesoria reklamowe, aby zaskoczyć swoich klientów, współpracowników, kontrahentów i zachęcić osoby obce, które jeszcze nie znają marki, aby się z nią zapoznały.

Reklama w formie gadżetów z logo zawsze na topie!

Z pewnością wielu osobom wydaje się, że w dobie internetu nie ma lepszej reklamy, aniżeli ta w sieci. Wbrew pozorom rzeczywistość jest zgoła inna. Zdecydowana większość firm nadal wykorzystuje akcesoria reklamowe, aby wzbudzić w klientach zainteresowanie i sprawić, by zostali z marką na dłużej. Gadżety reklamowe idealnie nadają się do tego, aby budować pozytywny wizerunek brandu. Ich wykorzystanie nieustannie rośnie.

Czasem wystarczy drobnostka, jak długopis z motto firmy czy kubek ceramiczny z logo. W niektórych przypadkach potrzeba bardziej się postarać i zafundować swoim kontrahentom skórzaną aktówkę z wytłoczonym logo czy kalendarz na nowy rok w skórzanej oprawie. Z pewnością nie pożałujesz wydanych pieniędzy. Nawet jeśli jakaś osoba nie skusi się na Twoją ofertę, gadżety, które z nią zostaną, będą nieustannie spełniać funkcję reklamową.

Akcesoria reklamowe wzbudzają sympatię i są niczym dobry PR

Nie ma co dyskutować — gadżety reklamowe to dbałość o dobry PR marki. Klienci chętnie korzystają z usług firm, którym ufają. Warto więc zbudować takie zaufanie, wzniecić więź między firmą a klientem. Akcesoria reklamowe zrobią to z ogromną przyjemnością i niewyobrażalną łatwością.

Gratisowe dodatki do zamówień, takie jak długopis, smycz, brelok, kubek ceramiczny to produkty, które wywołują uśmiech na twarzy klienta. Pozytywne emocje przełożą się na pozytywny odbiór całej marki i chęć skorzystania z oferty po raz kolejny. 

Gadżety budują relację, a osoby obdarowane stają się żywą reklamą!

Osoby na co dzień zajmujący się marketingiem zgodnie twierdzą, że sukces jest efektem nawiązywania trwałych relacji w biznesie. Jest to prawda! Tak naprawdę wystarczy niewiele — uśmiech, upominek w podziękowaniu za wspólną pracę, drobiazg w ramach rozwiązania współpracy. Odpowiednie traktowanie partnerów biznesowych oraz pracowników może zaowocować dobrą sławą oraz utrzymaniem się na rynku. Prezent od firmy, niezależnie od jego wartości czy wielkości, to miły gest, świetny pretekst do rozmowy, wymiany zdań, wymiany wizytówek!

Nawet jeśli obdarowana osoba nie skorzysta z oferty, nie skusi się na zakupy w Twoim sklepie, noszona przez nią czapka z daszkiem, breloczek do kluczy czy długopis, którym zawsze podpisuje ważne dokumenty, są nadal reklamą Twojej marki. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy, że istnieją jako reklama firmy, brandu, przedsiębiorstwa i nie robią tego celowo.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSolidarna Polska w sprawie SN pójdzie swoją drogą? Rzecznik rządu nie wyklucza, że tak będzie
Następny artykułByły trener Igi Świątek nie ma wątpliwości. “To nie koniec jej dominacji”