Oprócz body leasingu, czyli wypożyczania kontraktora bezpośrednio do zespołu klienta, realizujemy również projekty kompleksowo. Wtedy pomagamy określić brakujące kompetencje do wykonania zadania i odpowiadamy za jego realizację od początku do końca.
Ideamotive całkiem dobrze radzi sobie na polskim rynku IT — stąd pewnie te Diamenty. Jaki jest Wasz sekret?
Relacje. Stawiamy na inwestowanie w ludzi i rozwój relacji — czy to z managerami, którzy zwracają się do nas po pomoc, czy programistami, których zatrudniamy na projektach.
Pomimo dużych fluktuacji na rynku IT przedłużyliśmy w zeszłym roku wiele owocnych współprac z kilkoma polskimi korporacjami. Zaufanie, którym zostaliśmy obdarzeni, jest warte więcej niż jakiekolwiek nagrody.
Klienci cenią sobie to, że mają w nas partnera strategicznego w obszarze technologii, który rozumie ich potrzeby biznesowe i aktywnie doradza w dalszym rozwoju.
Co sprawiło, że Ideamotive stało się strategicznym partnerem dla polskich korporacji?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS