Lasy Państwowe przygotowały kampanię społeczną “Dla lasu, dla ludzi”. Jakie są cele kampanii?
“Dla lasu, dla ludzi” – kampania społeczna
Jak Lasy Państwowe starają się godzić jednocześnie różne oczekiwania społeczeństwa oraz potrzeby przemysłu drzewnego i rozwoju gospodarczego kraju? Czym jest zrównoważona, wielofunkcyjna gospodarka leśna? W jaki sposób leśnicy dbają o zapewnienie trwałości lasu? Między innymi na te pytanie ma odpowiedzieć startująca 16 września br. ogólnopolska kampania społeczna Lasów Państwowych „DLA LASU, DLA LUDZI”.
„Przez najbliższe miesiące trzech ambasadorów kampanii będzie wyjaśniało Polakom, co oznaczają poszczególne funkcje lasów i jakie znaczenie dla społeczeństwa, przyrody oraz gospodarki ma sprawne zarządzanie terenami leśnymi. Będą starali się przybliżyć społeczeństwu ideę zrównoważonej, wielofunkcyjnej gospodarki leśnej. Mamy nadzieję, że kampania zaowocuje wzrostem społecznej akceptacji dla naszej pracy” – mówi Józef Kubica, p.o. dyrektora generalnego Lasów Państwowych.
Twarze kampanii
Twarzami kampanii „DLA LASU, DLA LUDZI” zostali: dr Andrzej Kruszewicz – przyrodnik, ornitolog, Maja Włoszczowska – wielokrotna mistrzyni Europy i Polski oraz złota medalistka mistrzostw świata w kolarstwie górskim i Sebastian Karpiel-Bułecka – muzyk oraz architekt.
Konferencja
W ramach kampanii zaplanowano szereg działań reklamowych i content marketingowych. Szczegóły zostaną przedstawione na konferencji prasowej w czwartek, 16 września o godz. 11:00 na terenie szkółki leśnej w Skierdach pod Jabłonną.
Źródło informacji: Lasy Państwowe
UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.
Chcesz dowiedzieć się więcej, skorzystaj z naszego programu
INFORLEX Plan kont dla firm – program
Tylko teraz
Przejdź do sklepu
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS