Niezależne studio ZA/UM – znane z obsypanego nagrodami Disco Elysium – zamieściło na swojej stronie internetowej kilka ogłoszeń o pracę, które naświetlają, czym może być jego kolejny projekt.
10 marca pojawiło się ogłoszenie, w którym została opisana posada artysty technicznego. Zamieszczono tam takie wymogi:
Mile widziane są także znajomość technik teksturowania PBR oraz obeznanie z narzędziami Houdini Engine.
Disco Elysium powstało w oparciu o silnik Unity, zaś oprawa graficzna została utrzymana w przytoczonym powyżej efekcie cel-shadingu.
W marcu zeszłego roku główna scenarzystka gry przyznała, że kontynuacja bestsellera jest niemal pewna. Jest zatem prawdopodobne, iż sequel zostanie wykreowany w oparciu o technologię Unreal Engine 5.
Dzisiaj zamieszczono kolejne ogłoszenia. Jedno z nich dotyczy posady artysty powierzchni twardych (takich stworzonych przez człowieka; głównie maszynerii). W opisie czytamy:
Poszukujemy doświadczonego i wszechstronnego artysty twardych powierzchni, który dołączy do naszego niewielkiego zespołu projektantów, aby tworzyć fantazyjne, a zarazem przekonujące pojazdy i maszyny (…).
Będziesz projektować wszelkiego rodzaju pojazdy i maszyny, począwszy od wstępnych szkiców, a skończywszy na gotowych grafikach koncepcyjnych 2D/3D lub cyfrowych elementach, gotowych do bezpośredniego umieszczenia w grze.
Uniwersum Disco Elysium możemy podpiąć pod miks gatunków urban fantasy i science fiction. Akcja rozgrywa się w dużej metropolii, przepełnionej mechanizmami i technologią nie z tego świata.
Poszukiwanie osoby, która zajmowałaby się wyłącznie tą dziedziną, zdaje się tylko potwierdzać przypuszczenia, że kolejny projekt studia to kontynuacja Disco Elysium – bądź nowa marka, ale pod wieloma względami przypominająca wspomniane magnum opus studia.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS