Temat sprzedaży paliwa przez Dino wraca jak bumerang. W ostatnim kwartale ubiegłego roku sieć zarejestrowała znak towarowy Dino Oil. Według klasyfikacji znaków towarowych odnosi się on m.in. do usługi sprzedaży detalicznej w związku z paliwami i usługi tankowania paliwa do pojazdów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Spółka ma zgodę URE na handel paliwami na zasadzie pośrednictwa w sprzedaży przy wykorzystaniu kart paliwowych emitowanych przez Orlen przy wykorzystaniu stacji zlokalizowanej w miejscowości Łobez, przy ulicy Drawskiej 41, na terenie jednego z centrów dystrybucyjnych. Firma informowała w raporcie za trzeci kwartał 2023 r., że stacja w Łobzie rozpoczęła działalność, że “służy potrzebom sieci transportowej Dino, oraz jest dostępna dla dostawców towarów do tego centrum dystrybucyjnego”.
Dino Oil zmienia logo
W połowie lutego spółka znów o sobie przypomniała. Serwis dlahandlu.pl pisze, że Dino Oil zgłosiło do Urzędu Patentowego nowe logo. Odświeżona wersja nawiązuje kolorystycznie do szyldów znanych polskim konsumentom ze sklepów Dino:
Serwis przypomniał, że pod koniec 2023 r. Dino szukało specjalisty ds. paliw. Zakres zadań nowego pracownika miał obejmować pomoc w projektach dotyczących rozwoju Dino w obszarze stacji paliw. Redakcja WP Finanse pytała kilka miesięcy temu o plany rozwoju Dino w obszarze sprzedaży paliw, dyskont nie udzielił jednak żadnego komentarza.
Sieć należąca do Tomasza Biernackiego nie byłaby pierwszą, która inwestuje we własne stacje benzynowe. Paliwa sprzedaje również Intermarche, Carrefour i Auchan. Z danych Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego w 2022 r. przy placówkach handlowych działało 171 stacji benzynowych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS