Publiczny Serwer Testowy nadciąga wielkimi krokami do Diablo 4. Dzięki najnowszej transmisji poznaliśmy szczegóły na temat okazałej aktualizacji zmierzającej na serwery – przed nami szereg nowości.
Blizzard coraz prężniej szykuje się do nowego sezonu rozgrywek w Sanktuarium i premiery rozszerzenia Vessel of Hatred. Po darmowym weekendzie, który miał na celu ponownie zachęcić użytkowników do piekielnych pojedynków, oraz przedstawieniu wszelkich informacji na temat nowej klasy, przyszedł czas na następne działania.
Diablo 4 otrzyma Publiczny Serwer Testowy 2.0, który zostanie udostępniony od 4 do 11 września. Dzięki niemu gracze będą mogli sprawdzić wszelkie nowości, jakie niebawem – bo w czasie startu 6. sezonu oraz premiery rozszerzenia Vessel of Hatred – zostaną dodane do produkcji.
Pierwotnie naszą wizją postępów postaci była wielka podróż, przemierzanie rang świata, wymiana sprzętu i stopniowe zdobywanie siły poprzez system mistrzostwa. Stwierdziliśmy, że za pierwszym razem przynosi to dużo satysfakcji, jednak przy kolejnych podejściach ranga świata III i święte przedmioty wydały nam się sztuczne i generowały nadmiar współczynników, a gra nie była przez to lepsza.
Od premiery dodaliśmy zawartość końcowej fazy gry, na przykład Piekielne Hordy i Doły Rzemieślnika. Dodatek Vessel of Hatred jeszcze bardziej rozbuduje tę fazę – w grze pojawi się Mroczna Cytadela i Podmiasto. Mamy nadzieję, że te zmiany w systemach pozwolą nowym postaciom szybciej dotrzeć do końcowej fazy gry – zapowiedzieli deweloperzy.
Gra otrzyma szereg ulepszeń! Zgodnie z założeniami twórcy wprowadzają zmiany w zdobywaniu poziomów i dostosowali działanie punktów mistrzostwa, które będą powiązane nie z poziomem postaci, ale ze sferą. Mistrzostwo oraz poziomy postaci zostaną rozdzielone.
Diablo 4 doczeka się również modyfikacji w systemie poziomów trudności. Oprócz standardowych poziomów, zespół wprowadza poziomy trudności Udręka, które zostały opracowane z myślą o zaprawionych w bojach graczach. Ta nowość jest bezpośrednio związana z nowym niebezpieczeństwem – klątwą.
Rangi świata zmieniliśmy na poziomy trudności – nowy sposób dostosowania wyzwania i zdobywanych nagród. Pierwsze cztery poziomy trudności to tzw. standardowe poziomy trudności: normalny, trudny, ekspercki i pokuta. Celem standardowych rang poziomów trudności jest zahartowanie postaci, gdy dążycie do osiągnięcia poziomu 60 postaci – nowego maksymalnego poziomu.
Co więcej, Blizzard zamierza zmienić glify, a także przebuduje jakości przedmiotów, dzięki czemu święte i starożytne przedmioty nie będą już tak łatwo dostępne – staną się potężnymi i wartymi zachodu przedmiotami końcowej fazy gry. Warto odnotować, że każda z klas otrzyma nową umiejętność, pozwalając na odkrycie nowego kierunku w konfiguracji bohaterów, oraz 5 nowych zdolności pasywnych. Studio nie zapomina także o runicznych słowach.
Nadciągające nowości zapowiadają się całkiem obiecująco, a pełną listę zmian poznacie pod tym linkiem.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS