Dzisiaj, 30 sierpnia (14:17)
Od 4 do 11 września zostanie udostępniony Publiczny Serwer Testowy (PST) Diablo IV! Na tym PST pojawią się potężne zmiany w progresji postaci o fundamentalnym znaczeniu dla całej gry. Mają one podobny charakter co szeroko zakrojone aktualizacje łupów w sezonie 4. Zmiany dotyczą między innymi systemu mistrzostwa, nowych rang trudności, nowych umiejętności klas i zdolności pasywnych, wprowadzenia słów runicznych i wyszukiwarki drużyny.
Podczas ostatniej pogawędki przy ognisku zastępca dyrektora ds. społeczności Adam Fletcher, główny projektant gry Colin Finer, projektantka systemów Aislyn Hall, projektant gry Charles Dunn i specjalista ds. projektu gry Jeevun Sidhu ujawnili, czego możecie spodziewać się na serwerze testowym.
Na PST zostaną dodane nowe zmiany w systemie, które pomogą postaciom szybciej dotrzeć endgame’u. Pomoże to większej liczbie graczy cieszyć się nowymi funkcjami engame’u, które pojawią się w Vessel of Hatred, po dodaniu do gry Piekielnych Hord i Dołów Rzemieślnika, Mrocznej Cytadeli i Podmiasta.
Poziomy mistrzostwa i postaci są teraz rozdzielone, przy czym poziomy 1-60 reprezentują poziom postaci. Oznacza to, że możesz zdobyć dodatkowe 10 punktów umiejętności, otwierając dodatkowe możliwości dostosowywania postaci. Począwszy od poziomu 60, gracze zaczną zdobywać poziomy mistrzowskie, które można wykorzystać do odblokowania węzłów mistrzowskich. Punkty mistrzostwa oparte na doświadczeniu u postaci powyżej poziomu 50 zostaną zamienione na poziom mistrzostwa.
Dostosowano także sposób działania Punktów Mistrzostwa. Zdobyte Punkty będą teraz powiązane ze sferą i Poziomem Postaci, co oznacza, że wszystkie zdobyte Poziomy będą dzielone między wszystkie Twoje postacie w tej samej sferze. Aby wesprzeć tę zmianę, wprowadzono różne modyfikacje w procesie zdobywania poziomów, innych statystykach i poziomach potworów. Wartości zostały również uproszczone.
Rangi świata zmieniono na poziomy trudności – nowy sposób dostosowania wyzwania i zdobywanych nagród. Pierwsze cztery poziomy trudności to tzw. standardowe poziomy trudności: normalny, trudny, ekspercki i pokuta. Celem standardowych rang poziomów trudności jest zahartowanie postaci, gdy dążycie do osiągnięcia poziomu 60 postaci – nowego maksymalnego poziomu.
W miarę pokonywania wyższych poziomów trudności ilość zdobywanego złota i doświadczenia będzie się zwiększać.
Eksperci sztuk walki Sanktuarium opracowali nowe techniki walki z mrokiem. Teraz pora, byście Wy je poznali. Każda z tych umiejętności odkrywa nowy kierunek, który możecie obrać w konfiguracji klasy.
Każda klasa otrzyma 5 nowych umiejętności pasywnych. Udoskonalcie postacie, aby stały się najlepszymi siewcami zniszczenia dzięki 5 nowym umiejętnościom pasywnym dla każdej klasy. Dodaliśmy również dodatkowe połączenia niektórych umiejętności pasywnych w drzewku umiejętności każdej klasy. Oznacza to nowe sposoby na odbl … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS