Do grona klientów agencji digitalowej Tigers dołączyła marka PaczKING.pl, czyli platformy do nadań przesyłek od DHL Parcel. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Współpraca trwa od 1. października 2021 r. i obejmuje kompleksowe prowadzenie działań performance na Facebooku – strategię mediową, wdrożenie i optymalizację kampanii.
– Celem naszej współpracy jest ukazanie usługi Paczking jako opcji wygodniejszej, niż nadania na poczcie i bardziej elastycznej, niż alternatywy na rynku. To usługa naprawdę bliska konsumentowi. Pracujemy nad wzbogaceniem komunikacji oraz nad poprawą performance – skuteczność konwersji i dotarcia do grupy docelowej
– podkreśla Mikhail Fediukovich, Performance Specialist w Tigers odpowiadający za projekt po stronie agencji.
Stronę klienta reprezentuje Anna Jędryka, Menedżer działu marketingu konsumenckiego i sprzedaży detalicznej oraz Katarzyna Lenckowska, Ekspert ds. komunikacji marketingowej.
DHL Parcel Polska jest częścią czołowego koncernu w branży przesyłek pocztowych i logistyki – Deutsche Post DHL Group. Firma posiada ponad 220 oddziały na świecie i zatrudnia 380 tysięcy pracowników.
Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Herbalife, Salad Story, DHL, mLeasing, Moliera2. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS