Pierwszego Descenta zapewne kojarzą przede wszystkim starsi gracze, ale jest co najmniej kilka powodów, dla których gra ta jest warta uwagi. Teraz możecie w nią zagrać w nieco odświeżonej wersji.
Descent pierwotnie pojawił się na komputerach PC w 1995 roku i z miejsca zachwycił graczy i recenzentów, między innymi dzięki temu, że była to jedna z pierwszych, jeśli nie pierwsza gra, która w pełni wykorzystywała możliwość poruszania się we wszystkich trzech wymiarach, a dodatkowo po raz pierwszy za przeciwników mieliśmy w pełni trójwymiarowe, oteksturowane modele.
W grze zasiadaliśmy za sterami kosmicznego myśliwca Pyro, w którym wykonywaliśmy misje dla korporacji PTMC. Należące do niej kosmiczne kopalnie, rozsiane po planetach Układu Słonecznego, zostały opanowane przez obcą rasę, która przejęła kontrolę nad maszynami górniczymi, a do tego w każdej kopalni ustawiła uzbrojone roboty. Naszym celem jest zniszczenie maszyn przeciwnika i odzyskanie kontroli nad placówkami PTMC.
Teraz, po blisko 20 latach pojawił się mod do Descent, który jak w przypadku Dooma i Quake’a, dodaje obsługę nowoczesnych technik oświetlenia, w tym ray tracingu. DXX Raytracer to jedna z wersji projektu DXX Retro dla systemu operacyjnego Windows. DXX Raytracer wykorzystuje nowoczesne techniki ray tracingu, dzięki czemu takie klasyki jak Descent mogą zyskać nowe życie. Projekt wspiera rendering bazujący na fizyce, jak również miękkie cieniowanie i technikę globalnej iluminacji ze śledzeniem ścieżek. Gracze mogą też spodziewać się takich efektów jak rozmycia ruchu oraz efekt bloom i temporalny anti-aliasing.
To, czego nie zawiera niestety mod to techniki upscalujące rozdzielczość, w r … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS