A A+ A++

Nowa trasa koncertowa po Europie rozpocznie się 22 stycznia 2024 roku w londyńskiej O2 Arenie, a zakończy 5 kwietnia po kilkunastu występach w Lanxess Arena w Kolonii (Niemcy). W trakcie trasy, która obejmie 22 miasta, zespół zagra także kilkanaście występów w Mercedes-Benz Arena w Berlinie, Accor Arena w Paryżu, Wizink Center w Madrycie, Mediolanum Forum w Mediolanie i wielu innych miejscach. Ze sprzedanymi już ponad dwoma milionami biletów, 110-dniowa trasa Memento Mori jest jedną z największych w historii Depeche Mode, a także jedną z największych światowych tras koncertowych w 2023 roku.

27 i 29 lutego 2024 – Atlas Arena, Łódź

Przedsprzedaż dla klientów Citi Handlowy rozpocznie się w środę, 12 lipca o godz. 10:00

Przedsprzedaż dla klientów Ticketmaster rozpocznie się w czwartek, 13 lipca o godz. 10:00

Sprzedaż ogólna rozpocznie się w piatek, 14 lipca na LiveNation.pl o godz. 10:00

Po sprzedaży ponad dwóch milionów biletów na dotychczasową trasę koncertową Memento Mori i po wyprzedanych koncertach w Ameryce Północnej i Europie, Depeche Mode ogłaszają dodatkowe daty trasy koncertowej w Europie na rok 2024.

Zimowa część trasy Memento Mori rozpocznie się 22 stycznia w O2 Arena w Londynie (Wielka Brytania).

Depeche Mode, którzy sprzedali ponad 100 milionów płyt i zagrali dla ponad 35 milionów fanów na całym świecie, pozostają nieustannie rozwijającą się i wyjątkowo wpływową siłą w muzyce.

24 marca 2023 roku wraz z rozpoczęciem trasy Memento Mori zespół wydał docenioną przez krytyków piętnastą studyjną płytę o tej samej nazwie. Pierwszy singiel “Ghosts Again” został określony jako “hipnotyzujący” (Rolling Stone) i “urokliwa, nawiedzająca piosenka” (Revolver). Depeche Mode nadal stanowią niezatarte źródło inspiracji dla fanów, krytyków i artystów, kontynuując niezwykłą i trwającą legendę.

“Dave Gahan is a mic-spinning, limb-bending, theatrical marvel as the band gallop through decades’ worth of hits”

The Guardian

“”Electronica’s most enduring band”  

The Telegraph

“Time continues to prove Depeche Mode one of the most influential and visionary groups in pop-music history”

Chicago Tribune

“This is theatre at its best, without a doubt”

The Irish Independent

Podczas trasy Memento Mori, Depeche Mode ponownie nawiązali współpracę z luksusową szwajcarską marką zegarków Hublot, aby wspierać działania charytatywne zespołu. W ramach trasy, Hublot i Depeche Mode będą wspierać Conservation Collective, globalną sieć fundacji promujących inicjatywy środowiskowe na poziomie lokalnym, ze szczególnym uwzględnieniem projektów mających na celu zwalczanie zanieczyszczenia plastikiem, zarządzania odpadami i czyszczenia środowiska. Ponadto, grupa będzie współpracować z zespołem Green Nation Live Nation w celu ograniczenia stosowania jednorazowych plastikowych opakowań, poprawy recyklingu oraz zmniejszenia ilości odpadów żywnościowych i innych podczas trasy i na miejscach koncertów. Aby uzyskać więcej informacji na temat tej współpracy i tych programów, odwiedź stronę hublot.depechemode.com.

BILETY W SPRZEDAŻY 14 lipca NA LIVENATION.PL

Materiał sponsorowany przez Live Nation
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie skanuj kodów QR umieszczonych na parkomatach
Następny artykułRekrutacja na studia. Na AGH i Politechnice Krakowskiej informatyka zdominowała pierwszą turę