A A+ A++

Alessandro Beda po czterech latach pracy w Biedronce (Jeronimo Martins Polska) zdecydował się na podjęcie nowego wyzwania. Biorąc pod uwagę jego wcześniejsze sukcesy i zaangażowanie w branży, awans Bedy budzi uzasadnione zainteresowanie i może przynieść ciekawe zmiany w strategii marketingowej Delikatesów Centrum.

Zróżnicowane osiągnięcia i doświadczenie: Profil nowego Dyrektora Marketingu w Delikatesach Centrum

Alessandro Beda swoją karierę zawodową rozpoczynał jako grafik i Art Director. Współpracował między innymi z agencjami reklamowymi McCann Worldgroup i DraftFCB. Od 2009 r. do 2015 r. był związany z agencją reklamową Duda, która pracuje dla Jeronimo Martins Polska. Początkowo zajmował stanowisko associate creative directora, później zaś executive creative directora w Duda Polska.

Alessandro Beda był również prelegentem na konferencji Marketing Summit 2018 organizowanej przez Mediarun.com

Od lipca 2016 do kwietnia 2018 roku, pracował w renomowanej firmie konsultingowej PwC, gdzie zajmował stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za strategię transformacji cyfrowej w regionie CEE. Przed dołączeniem do Jeronimo Martins Polska Beda był członkiem rady nadzorczej firmy KCI, która działa w segmencie nieruchomości.

Alessandro Beda przez ostatnie lata był zatrudniony w Biedronce (Jeronimo Martins Polska). Początkowo pełnił funkcję Dyrektora Handlowego sieci. W połowie 2021 roku awansował na stanowisko Dyrektora ds. Lojalności, Cyfryzacji i Innowacji.

O Delikatesach Centrum:

Delikatesy Centrum to franczyzowa sieć detalicznych sklepów spożywczych, działających pod zarządem Eurocash Franczyza, będącego częścią Grupy Eurocash. Obecnie sieć ta posiada ponad 1000 sklepów rozlokowanych w różnych regionach Polski. Początki Delikatesów Centrum sięgają roku 1999, kiedy to otworzono pierwsze sklepy. W 2006 roku sieć dołączyła do Grupy Eurocash, co pozwoliło na dalszy rozwój i ekspansję na rynku. W 2017 roku Eurocash przejął sieć sklepów o nazwie „Eko,” które następnie zostały przemianowane na Delikatesy Centrum, wzbogacając tym samym ofertę i zasięg działania sieci. W lipcu 2020 Delikatesy Centrum przeprowadziły rebranding, wprowadzając nowe logo i przejmując sklepy należące do sieci „Mila”. Ta inicjatywa przyczyniła się do dalszego rozszerzenia sieci i utrzymania jej silnej pozycji na rynku detalicznym w Polsce.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZa nami Międzynarodowy Puchar Polski Strongman w Opolu (zdjęcia)
Następny artykułOstrów Wielkopolski. Czterolatek sam wyszedł ze szpitala. Błąkał się po ulicach