Świętowanie jubileuszu Delii rozpoczęliśmy od lansowania naszej bestsellerowej kolekcji do kompleksowej pielęgnacji stóp Good Foot i przedstawienia jej nowej odsłony. Kampania promująca gamę Good Foot ma na celu podkreślenie wyjątkowości kultowych produktów z portfolio marki i nawiązuje do naszych 25 lat obecności na rynku. Bazowym elementem projektu jest kampania telewizyjna w postaci billboardu sponsorskiego, który emitowany jest na najbardziej zasięgowych ogólnopolskich stacjach grupy TVN oraz na najmodniejszych platformach VOD.
Telewizja oferuje możliwość precyzyjnego docierania do określonych grup docelowych poprzez wybór odpowiednich stacji, programów lub godzin emisji. Dostosowaliśmy nasz materiał do preferencji i demografii konkretnej grupy, dzięki czemu zwiększyliśmy szanse na skuteczne dotarcie do Klientów. Jako zagorzali fani nowinek technologicznych, z przyjemnością zgodziliśmy się na propozycję agencji produkującej nasz spot, by przy realizacji materiału wykorzystać generowaną przy pomocy sztucznej inteligencji wirtualnie rozszerzoną scenografię. Takie rozwiązanie pozwoliło skrócić czas przygotowania planu zdjęciowego oraz post produkcji materiału oraz pozwoliło na pełną kontrolę kreatywną przy realizacji ujęć.
Jednym z naszych kluczowych działań marketingowych jest konsekwentne budowanie świadomości marki. Skupiamy się na tworzeniu spójnego wizerunku, który odzwierciedla nasze wartości i ofertę. Poprzez działania takie jak projekt #fajnebabki, udział w największych targach kosmetycznych na świecie (m.in. Cosmoprof Bologna czy Beauty World Middle East), współpracę z influencerami, eventy i działania w mediach społecznościowych – zyskujemy coraz większą rozpoznawalność w branży kosmetycznej. Kierujemy się jedną, dobrze sprecyzowaną strategią, która składa się z różnorodnych działań, dzięki czemu działamy w sposób efektywny i dynamiczny.
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że filarem naszej firmy są przede wszystkim ludzie. Właśnie dlatego realizujemy na naszych kanałach komunikacji serię filmów, w których bohaterami są nasi pracownicy. Video publikujemy nie tylko na profilach społecznościowych, takich jak Facebook, ale również na biznesowej platformie LinkedIn.
Jako firma dbamy również o naszą planetę i zrównoważony rozwój. Z tego powodu coraz bardziej koncentrujemy się na produkcji kosmetyków wegańskich, z naturalnymi, certyfikowanymi składnikami. Naszym celem jest tworzenie produktów, które nie tylko spełniają potrzeby klientów, ale także przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego.
W Delii angażujemy się nie tylko w rozwój kosmetyczny, ale także w działania społeczne i filantropijne. Od wielu lat jesteśmy strategicznym partnerem fundacji Gajusz, wspierając pensjonariuszy hospicjów. Część naszych dochodów z flagowego produktu – henny do brwi i rzęs – jest regularnie przekazywana na tę szlachetną inicjatywę.
Już od ćwierć wieku firma Delia Cosmetics łączy tradycję, jakość i piękno. Prezes Karol Szmich, który związany jest z Delią od 15 lat, w 2018 roku przejął stery od nestora Józefa Szmicha i od tej pory kontynuuje rodzinną tradycję jako lider firmy. Zaangażowanie i wizja Karola Szmicha pozwalają nam prężnie rozwijać się na międzynarodowych rynkach. Naszym celem jest nieustanny rozwój i osiąganie nowych zawodowych szczytów, które zapewnią Delii kolejnych lat pełnych ekscytujących wyzwań w świecie beauty – i nie tylko!
Delia od wielu lat wspiera kobiece wybory i inspiruje do odkrywania własnej wyjątkowości. Nasza strategia AutenTYcznie Piękna koncentruje się na indywidualnym podejściu do każdej kobiety, promując autentyczność i pewność siebie. Chcemy, aby każda kobieta poczuła się piękna, będąc sobą.
Dołącz do nas w tym szczególnym, jubileuszowym roku i odkryj siłę naszej marki, która towarzyszy nam już od 25 lat. Bądź częścią historii Delia Cosmetics i ciesz się z nami pięknem każdej następnej, wspólnej chwili.
Delia Cosmetics to polski producent kosmetyków i właściciel dwóch niezależnych marek: Delia i Cameleo. Jesteśmy dumni z naszej pozycji jako lider na polskim rynku kosmetycznym i dynamicznie rozwijającej się obecności na rynkach zagranicznych. Nasza firma z 25-letnią tradycją oferuje bogate portfolio produktów, nowoczesne zakłady produkcyjne, zaawansowane maszyny i własne laboratoria, które umożliwiają nam nieustanne poszukiwanie nowych kierunków rozwoju. Kompletna i stale rosnąca oferta produktowa odpowiada potrzebom klientów na ponad 60 rynkach na całym świecie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS