Deklaracja dostępności
Zakładu Administracji Nieruchomości
„ZAN” Sp. z o.o. w Namysłowie
Koordynatorem ds. dostępności “ZAN” Sp. z o. o. w Namysłowie jest:
-
Robert Radomski, tel. 77/410-72-65 wew. 28, e-mail:
Dostępność architektoniczna
Opis dostępności architektonicznej:
-
budynek jest usytuowany na parterze,
-
wejście główne ograniczone jest 4 schodkami, natomiast wejście od strony podwórka ograniczone jest stopniem,
-
przy wejściu nie ma głośników, systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące,
-
wejście nie jest zabezpieczone bramkami,
-
korytarze i pomieszczenia nie są dostosowane dla osób poruszających się na wózkach,
-
w drzwiach są zamontowane dociągi, co może stanowić utrudnienie dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim,
-
toalety nie są dostosowana dla osób niepełnosprawnych,
-
przed budynkiem jest jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych,
-
w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Dostępność cyfrowa
Zakład Administracji Nieruchomości „ZAN” Sp. z o. o. w Namysłowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: www.zan-namyslow.pl
Data publikacji strony internetowej: 19.06.2019 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 30.03.2021 r.
Status pod względem zgodności
Strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Treści wymienione poniżej są niedostępne z następujących powodów:
Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
-
pochodzą z różnych źródeł,
-
posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
-
opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
-
w starszych publikacjach brak jest poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik, dokładamy wszelkich starań by zostały one sukcesywnie uzupełnione, a wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności:
Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-30
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
● za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Robert Radomski
● e-mail: [email protected]
● tel. 77/410-72-65 wew. 28.
Każdy ma prawo:
-
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
-
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
-
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
-
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
-
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
-
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Informacje na temat procedury
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Robert Radomski, adres e-mail: [email protected]
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: 77/410-72-65 wew. 28.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich: https://www.rpo.gov.pl/
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
46-100 Namysłów, ul. Dubois 5
tel.: +48 77 410 72 65
Faks: brak
E-mail:
Strona internetowa: www.zan-namyslow.pl
Informacje dodatkowe
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną ( COVID – 19 ) dostęp do Zakładu Administracji Nieruchomości „ZAN” Sp. z o. o. w Namysłowie jest ograniczony. Interesanci przyjmowani są w Biurze Obsługi Klienta – wejście od strony podwórka.
Wszelkie sprawy można załatwiać również drogą telefoniczną 77 410-72-65 lub 77 410-72-75 lub za pośrednictwem e-mail:
Prosimy również o zachowanie wszelkich środków ostrożności tj. po wejściu do budynku należy obowiązkowo zdezynfekować ręce oraz mieć założoną maseczkę ochronną.
PDFraport o stanie dostępności.pdf
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS