Kymco zaprezentowało szereg skuterowych nowości – trójkołowy model CV3, elektryczny F9 czy stworzony do jazdy poza asfaltem DT X360. Najmniej wyróżniającym się w tym towarzystwie jest Kymco KRV. Jednak nie oznacza to, że tajwański producent nie postarał się, aby model ten wyróżniał się na tle konkurencji.
Kymco KRV to skuter napędzany silnikiem o pojemności 175,1 cm3, którego maksymalna moc to 16,7 KM osiągane przy 7500 obr./min. Natomiast maksymalny moment obrotowy wynosi 15,7 Nm przy 6000 obr./min. Jest to średniej wielkości skuter – mierzy on 1960 mm długości, 755 mm szerokości i 1115 mm wysokości. Kanapa znajduje się na wysokości 795 mm, a zbiornik paliwa mieści 7,2 l. Kymco KRV pod siedziskiem ma bagażnik, w którym bez problemu zmieści się jeden pełnowymiarowy kask. Skuter ten waży 133,5 kg.
Wszystkie te parametry nie odbiegają znacząco od typowych dla tego segmentu. Jednak tym, co wyróżnia Kymco KRV, są rozwiązania techniczne. Przede wszystkim, podobnie jak w motocyklach, ma on niezależny od silnika wahacz tylnego zawieszenia. To znacząco zmniejsza masę nieresorowaną, a zatem w mocno poprawia właściwości jezdne skutera. Jest to rozwiązanie stosowane przez Kymco też w dużo większym modelu AK550.
Na tym jednak nie koniec elementów, których niekoniecznie można się spodziewać w jednośladzie tego segmentu. Ma on hamulec tarczowy nie tylko z przodu, ale też z tyłu. Na liście wyposażenia standardowego znajdują się też ABS, kontrola trakcji i światła LED. Ponadto Kymco zapewnia, że zadbano o ergonomię jazdy – wygodną pozycję, zawieszenie dostosowane zarówno do jazdy w pojedynkę, jak i z pasażerem, a także nisko umieszczony środek ciężkości, co pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS