A A+ A++

Nieoczekiwanie Deathloop okazał się „czarnym koniem” ostatnich tygodni – choć nowy tytuł deweloperów z Arkane nie mógł liczyć na zbyt rozbudowaną akcję promocyjną, recenzenci przyjęli grę ze sporym entuzjazmem, co potwierdza średnia na poziomie 88% (Metacritic). Okazuje się jednak, że mniej frajdy sprawiała rozgrywka na PC, a wielu graczy informowało o „przycinaniu” czy braku płynności.

Twórcy jednak zapewnili, że potraktują sprawę priorytetowo. Jak poinformował menadżer społeczności z Bethesdy, wyszczególniane problemy są intensywnie sprawdzane.

„Jeśli chodzi o wydajność, jesteśmy świadomi doniesień, że niektórzy użytkownicy PC doświadczają problemów z zacinaniem się gry w Deathloop. W tej chwili traktujemy tę kwestię jako priorytetową i będziemy informować Was o bardziej szczegółowych informacjach tak szybko, jak to możliwe”.

Część graczy spekulowało, że wszelkie niedogodności pojawiające się w trakcie rozgrywki mają swoje źródło w wykorzystaniu systemu DRM Denuvo – technologia miała powodować spore zużycie procesora, co znacząco wpływało na wydajność i liczbę klatek na sekundę. Trzeba jednak podkreślić, że jak na razie nie poznaliśmy oficjalnego powodu wszelkich kłopotów – o następnych wiadomościach od twórców będziemy Was informować na bieżąco.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKlaudia Jachira o kard. Stefanie Wyszyńskim: Faszysta i antysemita
Następny artykułPapież do dziennikarzy o aborcji, związkach homoseksualnych i szczepionkach