Sony jeszcze nie rozpoczęło konkretnej kampanii promocyjnej Death Stranding 2, ale najnowsza gra Hideo Kojimy ma trafić na rynek w 2025 roku. Twórca zdradził kilka informacji na temat aktualnego stan projektu.
Death Stranding 2 może być jedną z wielu intrygujących produkcji przygotowanych na 2025 rok. Hideo Kojima systematycznie pokazuje nowe ujęcia z prac nad projektem i jak wcześniej wspominaliśmy, jednym zdjęciem wywołał spore zainteresowanie obserwatorów.
Japończyk wczoraj podzielił się spostrzeżeniami na temat Death Stranding 2 i przyznał, że w zasadzie zajmuje się całym projektem oraz nadzoruje wszystkie zadania koncentrujące się na najważniejszych elementach gry.
Obecnie po prostu tworzę i tworzę grę. Grając, sprawdzam rozgrywkę, mapę, wrogów, umieszczanie przedmiotów, wydarzenia, UI, grafikę, dźwięk, animację, VFX, wycięte sceny, scenariusz, jak wszystko jest połączone, wibracje, rytm gry, podpowiedzi – to jest ta faza, kiedy wysyłam notatki do zespołu. Więc zajmie to trochę więcej czasu.
Kojima potwierdził, że opracowanie nowej części Death Stranding zajmie „trochę więcej czasu”, lecz jak na razie mówi o jakimkolwiek opóźnieniu.
Słowa twórcy zostały jednak mylnie odebrane, gdyż część graczy sądziło, że przygoda Sama Portera znajduje się na ostatniej prostej, a szef studia już teraz sprawdza tytuł i zajmuje się balansem. Sytuacja wygląda jednak odrobinę gorzej.
Kojima Productions obecnie skupia się na łączeniu kolejnych elementów Death Stranding 2, a dopiero po tym etapie przyjdzie czas na optymalizację oraz dbanie o poziom trudności. Następnie studio będzie pracowało nad usuwaniem błędów.
Ponieważ niektórzy źle zrozumieli mój poprzedni post, pozwolę sobie wyjaśnić nieco więcej. Gra nie jest na etapie, na którym zmieniam cały balans rozgrywki lub dostosowuję poziom trudności. Jest na etapie, w którym łączymy wszystkie części, które wszyscy tworzyli, i gramy w nie, aby stworzyć grę. Jest to proces, w którym zmieniamy specyfikacje i przepływ rozgrywki oraz dodajemy szczegóły. Po zakończeniu tej części przechodzimy do dostosowania całkowitego balansu gry → dostosowania obciążenia procesów i dostosowania poziomów trudności → debugowania.
Since some misunderstood my previous post, let me explain a little bit more. The game is not at a stage where I change the whole balance of the game or adjust the difficulty level. It’s at a stage where we connect all the parts that everyone was creating, and play through it to… https://t.co/bYoP7PMdGK
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) August 28, 2024
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS