Dead Island 2 ma zapewnić szereg zróżnicowanych i zarazem nowych systemów, które ubarwią walkę z żywymi trupami. Dambuster Studio przygotowało nowy materiał wideo, który z jeszcze jednego powodu powinien zachęcić fanów gatunku do rozgrywki. Pozbywanie się zombiaków dostarczy nam nowych wrażeń wizualnych.
Dead Island 2 powraca z dalekiej podróży – choć produkcja została ponownie opóźniona w listopadzie, gracze powinni spodziewać się emocjonujących potyczek z żądnymi krwi bestiami pod koniec kwietnia. Jednocześnie ekipy Dambuster Studios i Deep Silver starają się, by o produkcji nie zrobiło się za cicho.
Deweloperzy przybywają ze świeżutkim materiałem, który powinien przypaść do gustu entuzjastom krwawej rozgrywki. Aaron Ridge, starszy programista renderingu, oraz Dan Evans-Lawes, techniczny dyrektor artystyczny z Dambuster Studios, opowiedzieli o kolejnej nowości. System Flesh jest autorskim rozwiązaniem przygotowanym na bazie silnika studia, dzięki któremu – mówiąc najprościej – zrobimy z zombiaków „mięsne piniaty”.
Przemierzając kolejne lokacje Dead Island 2 natkniemy się na wiele niebezpiecznych kreatur. W zależności od posiadanej broni będziemy mogli zaatakować na różne sposoby – a nasze uderzenia, kąt padania, siła, miejsce docelowe, dystans czy przedmiot, którym wykonamy akcję, będą wpływały na zadane obrażenia. Ten „proceduralny system łamania kości i rozrywania skóry” już na pierwszy rzut oka prezentuje się bardzo brutalnie – w trakcie fragmentów rozgrywki zobaczycie, jak uderzenia wpływają na pozbywanie się kończyn potworów i rany. Twórcy zapewniają, że system Flesh poskutkuje wieloma rozmaitymi efektami na ekranie. Możemy mieć pewność, że będzie naprawdę krwawo.
Co ciekawe, to nie jedyna zmiana, której doczeka się gra. Studio nie zaoferuje typowego drzewka rozwoju postaci.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS