A A+ A++

Deep Silver Dambuster Studios nie zawiodło i wielu graczy postanowiło sprawdzić krwawą przygodę. Dead Island 2 osiągnął dobry start i produkcja cieszy się świetnym zainteresowaniem. Biorąc pod uwagę okoliczności, wydawca może raczej mówić o sukcesie.

Po latach od zapowiedzi, niezliczonych opóźnieniach i dwukrotnej zmianie dewelopera, Dead Island 2 zadebiutował i już w zeszłym tygodniu mogliście na portalu przeczytać naszą recenzję gry. Tytuł jest wymagający, ale przy tym wyjątkowo satysfakcjonujący.

Deep Silver postanowiło nie czekać z przedstawieniem oficjalnych wyników i wydawca potwierdził ciekawą wiadomość – w premierowy weekend gracze kupili ponad 1 mln egzemplarzy Dead Island 2.

W tym czasie zainteresowani spędzili w grze 11 mln godzin, zanotowali 28 mln śmierci, przecięli na pół aż 45 mln zombie, odrąbali 756 mln kończyn przeciwników i ogólnie wybili 1,1 mld bestii. 

Biorąc pod uwagę okoliczności – w zaledwie 3 dni pozycja osiągnęła naprawdę dobry rezultat, a warto podkreślić, że z powodu wyjątkowo długiej produkcji wielu fanów gatunku spisywało opowieść na straty.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułКампанія #BlockTheBlue набирає обертів у Twitter, закликаючи блокувати платних підписників
Następny artykułНе прихильник такої музики, – Данилко неоднозначно прокоментував пісню TVORCHI для Євробачення