A A+ A++

W sierpniu 2023 roku Dawid Podsiadło pobił rekord frekwencyjny, grając na PGE Narodowym koncert dla 80 tysięcy widzów. Zgromadzenie tak licznej widowni było możliwe dzięki formule koncertu, który odbył się na scenie 360 stopni zlokalizowanej na samym środku płyty stadionu.

Ostatnio na kanale muzyka pojawiło się nagranie utworu “D I A B L E” zarejestrowane podczas tego wydarzenia. Publikacja nie jest przypadkowa, bo ma dodatkowo zaostrzyć apetyty fanów przed tym, co Dawid zaplanował na najbliższe tygodnie – już za chwilę pobije kolejny rekord, wyruszając w trasę koncertową obejmującą aż 7 koncertów na największych stadionach w kraju w tej samej, przestrzennej formule. W trakcie czterech kolejnych weekendów czerwca odwiedzi Gdańsk, Wrocław, Poznań i Chorzów, gromadząc na koncertach w sumie prawie pół miliona słuchaczy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

I chociaż wszystkie koncerty wyprzedały się na pniu, artysta ogłosił, że do sprzedaży trafi ostatnia, niewielka pula biletów dostępna od 24 maja od godz. 12:00 na ebilet.pl.

Dla wszystkich tych, dla których sam koncert to za mało, Dawid przygotował też wyjątkową szansę na kameralne, osobiste spotkanie z fanami tuż przed każdym koncertem.

Podobnie jak w przypadku poprzednich tego typu akcji muzyka, specjalne zaproszenia na te spotkania można wylicytować na charytatywnych aukcjach, a cały dochód z nich zostanie przekazany na program “Pajacyk” Polskiej Akcji Humanitarnej, który wspiera zdrowie psychiczne i prawidłowy rozwój dzieci, które tego potrzebują.

Aukcje można znaleźć pod tym adresem: https://allegro.pl/charytatywni/fundacja-siepomaga/cele/wsparcie-dla-dzieci-z-trudnych-i-dysfunkcyjnych-srodowisk.

Warto dodać, że ta rekordowa pod względem frekwencyjnym trasa to także niebywałe przedsięwzięcie logistyczno-organizacyjne.

– Trasa stadionowa Dawida Podsiadło to bezdyskusyjnie największe tego typu przedsięwzięcie w historii branży muzycznej w Polsce i jedno z największych w Europie. Jest to wyjątkowo duże wyzwanie pod względem logistycznym i organizacyjnym. Z uwagi na harmonogram prac – kiedy Dawid wchodzi na scenę w jednym mieście, my jesteśmy już w trakcie budowy drugiego setu konstrukcji w kolejnym. To ogromna skala – mówi Michał Fałat, producent trasy i prezes agencji East Eventz.

54 tiry sprzętu, 34 kilometry okablowania prądowego i blisko drugie tyle okablowania sygnałowego, 1740 metrów kwadratowych ekranów LED i 578 sztuk głośników, co w całości daję nam wagę 117 ton. Przy każdym z koncertów pracuje ponad 1500 osób.

Partnerem strategicznym trasy jest Credit Agricole. Partnerami trasy są Polsat Plus Arena Gdańsk, Tarczyński Arena, Enea Stadion, Stadion Śląski, Pepsi. Patroni medialni: wp.pl, RMF.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRafael Nadal podjął decyzję ws. przyszłości! Tylko w jednym kraju nie będą zadowoleni
Następny artykułNowa wystawa w Muzeum Miasta Gdyni: Sztuka i dizajn w nietypowej formie