A A+ A++

W rzeczywistości czołowe przedsiębiorstwa planują wydać dwa razy więcej ze swoich ogólnych budżetów technologicznych na budowanie nowych przedsięwzięć cyfrowych niż konkurenci, którzy mogą zostać daleko w tyle.

Ukryty potencjał

Oczywiste są zatem wszelkie korzyści wynikające z faktu obecności najnowszej technologii przy wprowadzania innowacji, niemniej jednak, wiele organizacji dalej nie potrafi w pełni wykorzystać potencjału potrzebnych do tego danych. Jak wynika z badania VMware wśród 100 dyrektorów zarządzających firmami z listy Forbes Top 2000, prawie 3/4 (70 proc.) przyznało, że ma trudności z uwolnieniem wartości posiadanych danych.

A to przekłada się bezpośrednio na ich zdolność do wprowadzania innowacji. Co więcej, ponad połowa (58 proc.) obawia się, że zostanie w tyle za konkurencją, jeżeli nie zrobi lepszego użytku ze zgromadzonych informacji.

Nie trzymaj wszystkich jajek w jednym koszyku

Dziś dane są coraz częściej wykorzystywane i generowane poza centrami danych, w wielu chmurach, poza granicami kraju. Przy czym istotne informacje nadal muszą trafiać we właściwe ręce, szybciej niż kiedykolwiek: do rąk kierownictwa — w celu podejmowania trafnych decyzji biznesowych; klientów — w postaci ciekawych doświadczeń zakupowych; oraz pracowników — jako narzędzia cyfrowe.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicjanci z Gdowa zatrzymali seryjnych włamywaczy i odzyskali skradzione mienie
Następny artykułAsysta sezonu w hicie Premier League. Liverpool ograł Manchester City