W rzeczywistości czołowe przedsiębiorstwa planują wydać dwa razy więcej ze swoich ogólnych budżetów technologicznych na budowanie nowych przedsięwzięć cyfrowych niż konkurenci, którzy mogą zostać daleko w tyle.
Ukryty potencjał
Oczywiste są zatem wszelkie korzyści wynikające z faktu obecności najnowszej technologii przy wprowadzania innowacji, niemniej jednak, wiele organizacji dalej nie potrafi w pełni wykorzystać potencjału potrzebnych do tego danych. Jak wynika z badania VMware wśród 100 dyrektorów zarządzających firmami z listy Forbes Top 2000, prawie 3/4 (70 proc.) przyznało, że ma trudności z uwolnieniem wartości posiadanych danych.
A to przekłada się bezpośrednio na ich zdolność do wprowadzania innowacji. Co więcej, ponad połowa (58 proc.) obawia się, że zostanie w tyle za konkurencją, jeżeli nie zrobi lepszego użytku ze zgromadzonych informacji.
Nie trzymaj wszystkich jajek w jednym koszyku
Dziś dane są coraz częściej wykorzystywane i generowane poza centrami danych, w wielu chmurach, poza granicami kraju. Przy czym istotne informacje nadal muszą trafiać we właściwe ręce, szybciej niż kiedykolwiek: do rąk kierownictwa — w celu podejmowania trafnych decyzji biznesowych; klientów — w postaci ciekawych doświadczeń zakupowych; oraz pracowników — jako narzędzia cyfrowe.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS