A A+ A++

Dlaczego analiza danych jest tak ważna? Bo wiedza o wszystkich transakcjach dokonywanych przez wszystkich klientów i o wszystkich relacjach między tymi transakcjami kryje w sobie odpowiedź na pytanie, na czym naprawdę można zarobić? Jak formatować usługi, by klienci chętnie z nich korzystali i być może polecali je innym. No i wreszcie w tych danych kryje się prawda o tym, kto tak naprawdę jest dobrym klientem, a kto jest tylko miły, gdy przychodzi do okienka.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBBC upokorzyło Meghan Markle. Zachowali się tak, jakby jej nie było
Następny artykułTanak krytycznie o decyzji Hyundaia