Gościni mówi o sobie skromnie – mikroprzedsiębiorczyni. Ma jednak ogromną społeczność na Instagramie, gdzie tworzy program edukacyjny. Bycie influencerką i działania w mediach społecznościowych kojarzy się raczej z szeroko rozumianym lifestylem, niekoniecznie z edukacją. Skąd pomysł na #ĄĘ, szkolenia z wystąpień publicznych i na budowanie własnego przedsiębiorstwa, które rośnie tak szybko – właśnie w edukacji?
„#ĄĘ wzięło się z jednej strony z pasji do języka, ale z drugiej strony z frustracji” – odpowiada Kamila Kalińczak. „Kiedy nagrałam pierwszy odcinek, a były to zaledwie dwie klatki stories, gdzie zirytowana mówię, że »na co dzień« to są trzy słowa – pracowałam jeszcze na etacie i do głowy by mi nie przyszło, że za chwilę będę chciała z niego zrezygnować i spróbować czegoś zupełnie innego” – przyznaje. Od tego wydarzenia nie minęło wiele czasu do momentu, kiedy poczuła, że nie chce przez kolejne lata godzić się na swojego rodzaju przeciętność, ale pragnie czegoś więcej. I zbuduje to na fundamentach własnego nazwiska.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS