Niemiecki producent miejskiego klasyka, marka Opel, rozpoczęła nową kampanię reklamową na polskim rynku. “Yes, of Corsa” promuje odświeżoną wersję dobrze znanego samochodu. Za całość kampanii odpowiada agencja kreatywna Jung von Matt, a reżyserii podjął się Henry Scholfield.
Źródło: YouTube
„Yes, of Corsa” cechuje się cyfrowym i viralowym charakterem. Kampania została zaprojektowana w taki sposób, aby być atrakcyjną dla osób rozglądających się za łatwą, a jednocześnie ekscytującą mobilnością elektryczną. Połączenie zapadającej w pamięć ścieżki dźwiękowej oraz klatek kinowych stawiających pytania takie jak: „Czy ma duży zasięg?” lub „Czy przyjemnie się prowadzi” to prawdziwy strzał w 10.
Wspomniane klatki kinowe to humorystyczne scenki, które dodatkowo dodają całej kampanii niezwykłego uroku. Możemy zobaczyć na przykład scenę, w której mężczyzna na białym koniu w zwolnionym tempie przemierza malowniczą plażę pytając, oczywiście w odniesieniu do najnowszego modelu Corsy, czy dobrze wygląda w wersji slow motion.
Jesteśmy bardzo podekscytowani nową kampanią #YesOfCorsa. Nasza nowa Corsa jest odpowiedzią na zapotrzebowanie na przystępną, ekscytującą, kompaktową i zrównoważoną mobilność. Kampania #YesOfCorsa wyraźnie wzmacnia ten przekaz i podkreśla zalety naszego bestsellera. Wspiera również nasze przejście na mobilność elektryczną. Doskonała i innowacyjna – to nie historia, która zaczyna się od długiego scenariusza telewizyjnego. Zamiast tego kampania jest obecna we wszystkich formatach oraz kanałach i dociera do naszych klientów tam, gdzie się oni znajdują. Jednocześnie jest sugestywna, spójna z marką, a przede wszystkim przyjemna w odbiorze. Osobiście chcę podziękować zespołowi – zarówno z Opel/Vauxhall, jak i naszym partnerom agencyjnym – za tak silne reprezentowanie jednego z naszych najważniejszych modeli i naszej marki”. Lukas Liske i Daniel Schweinzer, dyrektorzy zarządzający w firmie Jung von Matt HAVEL, powiedzieli: „Czy reklama samochodu może znowu być zabawna? Yes, of Corsa! Zwłaszcza jeśli chodzi o samochody elektryczne. Kampania pokazuje, jak duży potencjał drzemie w marce Opel – powiedziała Rebecca Reinermann, wiceprezes marki Opel ds. marketingu.
Kampania jest aktualnie wdrażana. Posługuje się targetowaniem w modelu omnichannel, wykorzystując przy tym tradycyjną telewizję, radio, kanały online, zewnętrzną reklamę cyfrową oraz format stories i reels na Instagramie. Dodatkowe wzmocnienie na poziomie lokalnym stanowią również liczne działania zwiększające zaangażowanie, tj. konkurs muzyczny we Włoszech czy ekscytująca współpraca w zakresie gamingu w Hiszpanii.
Opel, który bezapelacyjnie stanowi bestseller w segmencie małych samochodów i którego sprzedaż wyniosła 14,5 mln sztuk od momentu premiery w 1982 roku, nadal cieszy się ogromną popularnością. Opel Corsa był najlepiej sprzedającym się samochodem w Niemczech i Wielkiej Brytanii w 2021 i 2022 roku. Wszystko wskazuje na to, że teraz ma szansę powtórzyć ten sukces.
Zarobić da się na wszystkim – nawet na tym, co wydawałoby się, że jest już wpisane w koszt danej usługi. Okazuje się jednak, że galerie handlowe mogą pobierać dodatkowe opłaty za miejsca parkingowe… usytuowane bliżej wejścia do budynku. Czy wkrótce stanie się to normą?
Włoska marka nie będzie już sprzedawać swoich modeli z szarym lakierem. Decyzji towarzyszy kampania, w której nowy Fiat 600 zostaje „utopiony” w w pomarańczowej farbie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS