A A+ A++

– W ciągu ostatniej dekady Facebook z platformy, która pozwalała dotrzeć do ludzi i uzyskać głos, rozpoznawalność, możliwość dialogu, stała się czymś zupełnie przeciwnym. Facebook stał się klucznikiem, który stoi na drodze tego, by dotrzeć ze swoją twórczością do odbiorców. To absurd, bo Facebook to platforma, która obiecuje nam kontakt z bliskimi i połączenie z całym światem, a jednocześnie oczekuje od nas, że za to, że będziemy dostarczać jej nieodpłatnych treści, które utrzymają przy niej użytkowników. Dodatkowo mamy jeszcze płacić za jej istnienie – mówi Jakub Dymek.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrezydent Andrzej Duda wręczył nominację generalską komendantowi BiOSG w Przemyślu
Następny artykułKryzys na granicy. Przyczyną śmierci młodego Syryjczyka było najprawdopodobniej wychłodzenie