A A+ A++

Z Redakcją portalu skontaktowała się interesantka Urzędu Gminy w Brodach, w sprawie godzin pracy urzędników. 

„W ostatnim czasie pracownicy urzędu w imię pandemii pracują krócej. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby miało to przełożenie na poprawę bezpieczeństwa w urzędzie, pracę hybrydową czy wymiany pracowników. Niestety w Brodach pracują wszyscy, ale do godziny 13.30. Jak to ma ograniczać rozprzestrzenianie wirusa jak pracują wszyscy? Czy przez 6 godzin covid nie atakuje a przez 8 już tak? Czy może urzędnicy są tak przemęczeni, że muszą pracować po 6 godzin? Jak normalny człowiek ma cokolwiek załatwić w urzędzie, jak złożyć podanie, wniosek o dowód osobisty czy uzyskać informacji nawet i telefonicznie. Pozostaje wziąć dzień urlopu. Urzędy ościennych gmin jakoś mogą pracować w normalnych godzinach otwarcia. Poza tym mieszkańcy są dumni z tego, że pracownicy pracują 6 godzin a otrzymują wynagrodzenie za 8? Kto by tak nie chciał? Pozostaje chyba tylko pocałować klamkę. Mam nadzieję że zajmą się Państwo tą sprawą. Rozgoryczona interesanta urzędu gminy” – napisała Czytelniczka portalu Starachowice-Net.pl w wiadomości do Redakcja. 

Zwróciliśmy się o komentarz do Urzędu Gminy w Brodach. Poniżej odpowiedź wójt gminy Brody Marzeny Bernat. 

Wójt Gminy jest odpowiedzialny za pracę urzędu jak również za zapewnienie bezpiecznych warunków pracy w celu zachowania ciągłości pracy urzędu.

W ostatnim roku w Urzędzie Gminy Brody stosowane były różne formy pracy – od hybrydowej, pracę zdalną oraz skrócenie czasu pracy zgodnie z obowiązującymi w czasach pandemii przepisami prawa.

Mamy nadzieję, że  również dzięki takim działaniom w naszym urzędzie nie było masowych zachorowań na COVID-19 i w ten sposób udało się zachować ciągłość pracy urzędu. Od początku tego roku żaden pracownik Urzędu Gminy Brody nie przebywał na izolacji z powodu COVID -19. Przez rok trwania pandemii i stosowanie ograniczeń w przyjmowaniu petentów nie było żadnych uwag co do pracy urzędu i sposobu załatwiania spraw. Również co bardzo ważne wszystkie zaplanowane przez nas inwestycje są realizowane na bieżąco i terminowo. Petenci z dużym dystansem i zrozumieniem podchodzili do stosowanych obostrzeń i ograniczeń.

Ponadto informuję, że Biuro Obsługi Mieszkańca przez cały rok trwania pandemii jest czynne w pełnych godzinach pracy urzędu, gdzie interesanci mogą składać wnioski, podania oraz otrzymać potrzebne informacje lub skontaktować się telefonicznie z konkretnym pracownikiem.

***

„Owszem, biuro obsługi mieszkańca było otwarte. Jednak nic nie da się tam załatwić oprócz złożenia pisma. Np. żeby odebrać dowód osobisty, to odpowiedź jest żeby przyjść do godz. 13.30, więc otwartość urzędu po godz. 13.30 polega na tym, że pomoc administracyjna przyjmuje pocztę. Ale pracowników merytorycznych w urzędzie brak.” – Komentuje Czytelniczka. 

Reklama 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzy to Twoja nowa koszulka z nadrukiem?
Następny artykułPomysł: Wrotkarnia zamiast parkingu dla rowerów?