A A+ A++

W pierwszym kwartale zysk EBITDA wzrósł o 12% do 20,1 mln euro. Przychody powiększyły się o 31,4% do 166,6 mln euro. 

Biorąc pod uwagę, że w zeszłym roku producent otrzymał nowe zamówienia o łącznej wartości 2100 mln euro, w tym zamówienia od wymagających klientów i rynków, takich jak RENFE w Hiszpanii, Deutsche Bahn w Niemczech i DSB w Danii, głównym wyzwaniem stojącym przed firmą jest rozwój w celu zapewnienia długoterminowej stabilności przedsiębiorstwa. 

Odbiorcami pociągów Talgo są operatorzy w takich krajach jak: Hiszpania, Niemcy, Kazachstan, Uzbekistan, Arabia Saudyjska, Egipt i Stany Zjednoczone. 

Talgo jest najmniejszym w Europie producentem szybkich pociągów. Nawet jego portfel zamówień, wart 4,2 mld euro imponujący jak na polskie warunki, maleje przy konkurentach: wartość zamówień Alstom przekracza 90 mld euro, Siemensa Mobility 47 mld euro, Stadlera 25 mld euro i hiszpańskiego CAF 12,8 mld euro. 

Czytaj więcej

Także pod względem przychodów jest to mała firma. Alstom zanotował w ostatnim roku obrachunkowym przeszło 17 mld euro przychodu, Siemens Mobility blisko 11 mld, Stadler 3,7 mld, CAF 3 mld. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBudimex rozpoczyna budowę obwodnicy zachodniej w Przylepie za 43 mln zł
Następny artykułJacek Fedorowicz: Mistrz satyry i prześmiewca PRL-u