A A+ A++

Na razie urzędnicy nie mają danych czy po otwarciu trasy tramwajowej spadł ruch samochodów. Zastępca prezydenta Poznania Mariusz Wiśniewski mówi, że te dane dotyczące liczby pasażerów pokazują również, że potrzebny jest drugi etap trasy tramwajowej.

On jest na pewno fundamentalny, to wydłużenie linii tramwajowej z Wilczaka w kierunku Garbar na pewno będzie istotne, bo to tym bardziej skróci dojazd do centrum w kierunku Starego Rynku, dla mieszkańców Naramowic i północnej części Poznania, ale też odciąży trudny rejon, jakim jest Most Teatralny

– mówi Mariusz Wiśniewski.

Na razie na Naramowice jeździ tylko jedna linia – numer dziesięć. Urzędnicy zapowiadają, że będą kolejne. Po zakończeniu wszystkich prac budowlanych trasą ma kursować także trójka, ale dodatkowe tramwaje na Naramowice zostaną także skierowane w czasie remontu PST. Budowa ponad trzykilometrowej trasy wraz z nowymi drogami kosztowała 550 milionów złotych.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrezydent USA chce wykorzystania rosyjskich środków zamrożonych w ramach sankcji na pomoc dla Ukrainy
Następny artykułKonfederacja zarzuca poznańskiej uczelni cenzurę rodem z ciężkiego PRL