A A+ A++

Chaos reklamowy to nieodłączny element polskiego krajobrazu. Gmina Kędzierzyn-Koźle włączy się do listy miast, w których zredukowane zostaną plakaty, transparenty czy bilbordy reklamowe.

Ustawa krajobrazowa, która weszła w życie 11 września 2015 roku, ma na celu uporządkowanie krajobrazu polskich miast. Akt prawny wprowadza narzędzia pozwalające na ochronę krajobrazu. Oznacza to, że reklamy, pod groźbą kary finansowej, nie będą mogły zasłaniać istotnych elementów i detali architektonicznych.

Kędzierzyn-Koźle włączy się do grona polskich samorządów, które zamierzają ograniczyć obecność reklam w przestrzeni publicznej.

Miasto pracuję nad tzw. uchwałą krajobrazową, która znacząco poprawi estetykę Kędzierzyna-Koźla. Przede wszystkim ureguluje kwestie związane z reklamami i bilbordami w przestrzeni publicznej – mówi Piotr Pękala z kędzierzyńsko-kozielskiego magistratu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł92 miliony złotych dla dolnośląskich gmin. To ogromne wsparcie na inwestycje w gospodarkę wodno-ściekową
Następny artykułInstagram oficjalnie z NFT i to w 100 krajach jednocześnie