Koronawirus budzi niepokój i wymusił wprowadzenie zmian w funkcjonowaniu naszego kraju. Najlepszym tego przykładem są urzędy, których sposób pracy musiał się diametralnie zmienić. Jednym z nich jest Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie.
Częstochowski PUP wprowadził znaczące zmiany w działaniu instytucji.
– Urząd jest w tej chwili zamknięty dla klienta wewnętrznego, tj. nie obsługuje klientów osobiście – mówi Piotr Urbaniak, dyrektor placówki. – Oczywiście nie oznacza to, że nie ma możliwości załatwiania spraw urzędowych. Jak większość urzędów, wykorzystujemy w tym celu metody elektroniczne, a więc telefon i pocztę elektroniczną. Przyjmujemy również pocztę tradycyjną, jednak preferujemy formy, umożliwiające zdalne załatwianie spraw.
Większość spraw urzędowych można załatwić poprzez wortal Publicznych Służb Zatrudnienia. Powiatowy Urząd Pracy obsługuje również elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP. Aby z niej skorzystać, potrzebny jest podpis kwalifikowany lub profil zaufany, założony na stronie.
MSI
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS