A A+ A++

Empik w Galerii Jurajskiej przeszedł metamorfozę. To już kolejny salon sieci w Polsce i pierwszy w północnej części woj. śląskiego, który został otwarty w nowoczesnym formacie – Future Store.


Najemcy Galerii Jurajskiej coraz częściej decydują się na remonty lub remodelingi swoich sklepów, przy okazji wprowadzając nowe i odważne koncepty handlowe. Te mają nie tylko ułatwić zakupy, ale także je uatrakcyjnić. Na taki krok zdecydował się także Empik.

Po trwającym kilka tygodni remoncie, mający blisko 500 m kw. salon sieci w częstochowskiej galerii, został otwarty we flagowym koncepcie handlowym marki – Future Store. Zmiany jakie tu zaszły są spektakularne.

Metamorfozie poddano całą przestrzeń sklepu, w efekcie czego zyskał on nowoczesne i zarazem komfortowe dla odwiedzających wnętrze, pełne designerskich rozwiązań, a także czytelną nawigację oraz funkcjonalną i przyjazną dla klienta prezentację produktów różnych kategorii.

W salonie w nowej odsłonie dostępny jest także cały szereg rozwiązań technologicznych, które ułatwiają zakupy. Przykładem są interaktywne ekrany, dzięki którym można nie tylko sprawdzić dostępność produktu w sklepie, ale również szybko zlokalizować go na półce dzięki specjalnej mapce.

W samym centrum salonu klienci znajdą natomiast duże ekrany, które informują o nowościach, premierach i aktualnościach ze świata kultury i rozrywki. Ponadto, można tu niezmiennie korzystać z nowoczesnych rozwiązań sprzedaży wielokanałowej, które proponuje Empik. W tym m.in. opcji rezerwacji produktu online w aplikacji i jego odbioru w salonie już po dwóch godzinach (tzw. click&collect).

W Jurajskiej można również odbierać bez żadnych dodatkowych opłat zamówienia z Empik.com -chociażby na produkty niedostępne na półkach w salonie – teraz również w opcji ekodostawy bez dodatkowych opakowań i wypełniaczy. – Empik w nowej odsłonie to dziś jeden z najnowocześniejszych sklepów w ofercie naszej galerii, jak i w całej Częstochowie – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Salon w pełni czerpie z możliwości jakie dają nowe technologie oraz rozwiązania omnichannelowe. To prawdziwy sklep przyszłości, w którym klient może bez trudu znaleźć upragniony produkt, jak również zagłębić się w bogactwo oferty dostępnej w sklepie stacjonarnym, ale także tym online – dodaje.

Kupujący znajdą tu szeroką i różnorodną ofertę kulturalną i rozrywkową oraz mnóstwo inspiracji prezentowych, w tym m.in. książki, płyty CD i winyle i gry planszowe. Ofertę wypełniają także akcesoria papiernicze i szkolne, artykuły kreatywne, prasa, upominki, gadżety i dekoracje do domu.

Empik od lat jest fundamentem naszej oferty w segmencie prasy i książek, dlatego cieszymy się z kierunku zmian tej marki. Tworzy to bowiem naszym klientom nowe możliwości i przekłada się na najlepsze doświadczenia zakupowe. Dziś wizyta w salonie Empik to prawdziwa przygoda – komentuje Anna Borecka-Suda.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNVIDIA GeForce RTX 4000 – charakterystyka kart, szczegóły techniki DLSS 3 oraz kwestia cen teraz i w przyszłości
Następny artykułPocztówka z Tychów, którą przesyła J.M.