A A+ A++

Częstochowa szuka nowych kanałów promocji, stąd pomysł, by – jako pierwsze miasto na świecie – oficjalnie zadebiutować na popularnym serwisie randkowym Tinder.


W dobie cyfryzacji i nadmiaru treści, skutkującego zmniejszaniem się zasięgu informacji i komunikatów, miasta szukają nowych form kontaktu z mieszkańcami i turystami. Częstochowa, znane miejsce spotkań i ośrodek kulturalny, postanowiła wykorzystać nietypowy kanał dystrybucji promocyjnych treści. Postawiła na popularny portal randkowy, żeby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Celem jest zaprezentowanie atrakcyjnych zdjęć w nowej przestrzeni sieciowej. Nową grupą docelową są aktywni użytkownicy serwisu Tinder.

Miasto stworzyło swój własny profil na tej platformie. Prowadzony pod hasłem “Częstochowa – Odkryj, Poznaj, Kochaj!” ma za zadanie promować miasto jako miejsce, które chce pokazać się z nieoczywistej strony. Profil może zostać „podpowiedziany” użytkownikom przez algorytm dopasowujący m.in. poprzez wybrany obszar czy zaznaczone zainteresowania.

Dzięki temu pomysłowi zamierzamy pokazać Częstochowę jako miasto otwarte i odważne, które ciągle się zmienia. Przez profil na portalu randkowym, użytkownicy tej platformy mają możliwość poznania lub odkrycia Częstochowy z nowej perspektywy – wyjaśnia Aleksander Wierny, naczelnik Wydziału Informacji i Komunikacji Urzędu Miasta Częstochowy.

Działania te są elementem promocji miasta, które poszukuje nowych, efektywnych dróg dotarcia zarówno do mieszkańców, jak i turystów czy osób przyjezdnych. Kampania, choć zlokalizowana na platformie randkowej, skierowana jest do szerokiej grupy docelowej, uwzględniając fakt, że serwis Tinder notuje aż 2,27 mln polskich użytkowników.

W dobie przeładowania mediów społecznościowych przekazem trzeba szukać nowych kanałów dotarcia do odbiorców – dodaje Aleksander Wierny. – Częstochowa ma zróżnicowaną ofertę i wiele ciekawych, a mniej znanych miejsc do pokazania zarówno mieszkańcom, jak i naszym gościom. Zachęcamy, żeby do nas wpaść na chwilę, na dłużej lub odkryć miejsca, których się nie zna, nawet będąc tu na miejscu.

Poprzez tę kampanię wizerunkową miasto chce pokazać, że jest miejscem, które warto odkryć, poznać i pokochać.

Źródło: UM

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułКремль прибрав Суровікіна з публічного поля. Ким його замінили
Następny artykułSkromne zwycięstwo Rakowa z Florą Tallinn