Zgodnie z zapowiedziami w częstochowskim urzędzie miasta nie ma już możliwości dokonywania opłat gotówką. Można płacić na poczcie lub w nowych opłatomatach, które stanęły w magistracie.
W obu budynkach urzędu miasta, przy ul. Śląskiej i przy Waszyngtona, od 1 lipca działają nowe opłatomaty, w których można dokonywać opłat administracyjnych przelewem lub kartą – bez prowizji.
Magistrat przypomina, że od 1 lipca ma nową umowę na obsługę bankową z Bankiem Handlowym w Warszawie, na podstawie których w urzędzie nie ma już możliwości zapłaty należności gotówką.
Wpłat gotówkowych za urzędowe czynności administracyjne, bez dodatkowych opłat, można dokonywać na poczcie (we wszystkich placówkach pocztowych wskazanych na stronie internetowej Poczty Polskiej). Bezgotówkowe płatności przelewem bankowym lub kartą płatniczą są możliwe także w nowych opłatomatach zlokalizowanych w budynkach przy ul. Śląskiej 11/13 i Waszyngtona 5.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS