A A+ A++

Sprawa
nie jest nowa, bo dotyczy lat 2012 – 2016. Ale, jak podkreśla KE,
dochodzenie było wyjątkowo żmudne.

Nie
chcieli dopuścić konkurencji

CD
i ÖBB wówczas tak zgrały wyprzedaż używanego taboru, że konkurencyjny przewoźnik RegioJet, którego operacje były uzależnione od
dostępu do takiego sprzętu, nie był w stanie go odkupić. CD i
ÖBB za wszelką cenę postanowiły wtedy nie dopuścić do
obsługiwania przez konkurencję trasy Wiedeń-Praga oraz
wewnętrznych połączeń w Czechach. Dzięki temu CD i ÖBB
zdominowały rynek tych przewozów i mogły dowolnie ustalać ceny.

Jak
wykazało dochodzenie KE obie firmy manipulowały terminami
sprzedaży zużytego taboru ÖBB i tak dzieliły się niejawnymi
informacjami dotyczącymi warunków przetargów, aby RegioJet nie
były w stanie w nim uczestniczyć. Te wagony były w bardzo dobrym
stanie i posiadały już wszystkie certyfikaty upowa … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRolnicy z powiatu opoczyńskiego organizują pomoc dla rolników z terenów powodziowych 2024
Następny artykułŁask. Apel do właścicieli samochodów