Burmistrz Mariusz Szewczyk ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. W Ratuszu potrzebny jest podinspektor do Biura Obsługi Interesanta.
Co leży w zakresie obowiązków takiego podinspektora? Przede wszystkim przyjmowania przesyłem wpływających do Ratusza tak pocztą tradycyjną, jak i elektroniczną, a także pism składanych przez interesantów i pracowników. Poza tym m.in. rejestrowanie poczty przychodzącej w systemie elektronicznym SIDAS, przekazywanie pism osobom upoważnionym, rozdział pism na poszczególne stanowiska, wysyłanie przez EPUAP pism z Urzędu Miejskiego i rozdział korespondencji służbowej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie również musiała pomagać interesantom w zakresie obsługi portali internetowych wdrożonych przez urząd, wydawać materiały informacyjne interesantom i prowadzić sprawy związane z potwierdzeniem profilu zaufanego w urzędzie.
Wymagania stawiane kandydatom to m.in.: wyższe wykształcenie i minimum 3 lata stażu pracy, a także wiedza z obszaru: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o doręczeniach elektronicznych, ustawy o ochronie danych osobowych i aktów wykonawczych do tych ustaw.
Wymagane dokumenty aplikacyjne składać można w Ratuszu do 25 marca. Szczegóły dotyczące naboru znaleźć można w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dębicy.
Autor: Tomasz Ratuszniak
/ Debica24.eu
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS