A A+ A++

Sztuczna inteligencja, pełna automatyzacja, chatboty, personalizacja i wyszukiwanie głosowe – czy tak będzie wyglądać polski e-commerce w 2020 roku? Na pewno wielu by sobie tego życzyło, tymczasem zmiany powinny dotyczyć bardziej fundamentalnych (lub przyziemnych) kwestii. Wyobrażam sobie przyszłość e-commerce, w której każdy z nas zamiast używać klawiatury smartfona, będzie po prostu mówił „Google, znajdź najtańsze kapsułki do zmywarki firmy….”. Wyszukiwanie głosowe to z pewnością trend (o którym mogliśmy chyba najczęściej przeczytać w artykułach o trendach czy wypowiedziach ekspertów), ale nie w roku 2020. Na co powinni zwrócić uwagę właściciele sklepów w rozpoczynającym się roku? 
Mobile – źródło ruchu w e-commerce
Fakt, iż sklep poprawnie wyświetla się na ekranie smartfona już nie wystarcza. Od kilku lat w projektowaniu do internetu dominuje podejście mobile-first. Nie chodzi w nim tylko o efektowną kartę produktu czy duże CTA. Podczas gdy aż 99%…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBiałystok. 28-latek przyrządził na kolację naleśniki z marihuaną
Następny artykułMF: Brexit: do końca 2020 r. bez zmian w relacjach handlowych z Wlk. Brytanią(komunikat)