Urząd Gminy Działdowo zakończył wdrażanie Projektu „Cyfrowy urząd- nowoczesne e-usługi dla klientów Gminy Działdowo”
Otrzymaliśmy na ten cel dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w kwocie 1 174 436,50 zł. Całkowity koszt Projektu wyniósł 1 381 690,00 zł.
Celem projektu było zwiększenie zdolności Gminy do realizacji zadań publicznych on-line oraz zwiększenie dostępności usług publicznych świadczonych elektronicznie dzięki uruchomieniu 12 e-usług teleinformatycznych.
W trakcie realizacji Projektu:
1) Wdrożono centralną platformy e-usług mieszkańca,
2) Zmodernizowano systemu dziedzinowy,
3) Wdrożono Elektroniczny System Obiegu Dokumentów ( ESOD),
4) Wdrożono system do zarządzania rejestrem dróg.
Ponadto w Projekcie wykonano prace modernizacyjne ( m.in. wymiana klimatyzacji w serwerowni), zakupiono sprzęt informatyczny i oprogramowanie w tym: serwery, macierz, 24 komputery, szafę RACK, skaner, drukarkę kodów itp. na kwotę 481 545,00 zł.
Portal dla mieszkańca umożliwia m.in. pozyskiwanie z Systemu Dziedzinowego danych o aktualnych zobowiązaniach zalogowanego interesanta z uwzględnieniem należności dodatkowych tj. odsetki i inne koszty na bieżącą datę logowania w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych i opłat lokalnych.
Portal e-usług jest dostępny pod adresem e.gminadzialdowo.pl
Zachęcamy Państwa do korzystania z Naszego Portalu
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS