Cyberpunk 2077 otrzymał patch 1.61. Aktualizacja wprowadza dokładnie 49 poprawek – głównie do misji (głównych i pobocznych).
Źrodło fot. Cyberpunk 2077 / CD Projekt Red.
i
Studio CD Projekt RED wypuściło patch 1.61 do Cyberpunka 2077. Został on udostępniony na PC, PS4, PS5, XOne, XSX/S i w usłudze Google Stadia – która, przypomnijmy, zostanie wkrótce uśmiercona.
Lista zmian jest całkiem okazała – obejmuje 49 pozycji, z czego większość to poprawki dotyczące zadań (zarówno pobocznych, jak i głównych) oraz otwartego świata gry. Ponadto naprawiono kilka błędów wizualnych, w tym interfejsu.
Kompletną listę zmian znajdziecie poniżej (pisownia oryginalna).
Patch 1.61 do Cyberpunka 2077 – lista zmian
Zadania i otwarty świat
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wielokrotne wciskanie przycisku Interakcji w celu przeszukania pojemnika z łupami mogło uniemożliwić ukończenie różnych Kronik kryminalnych.
- Zgłoszenie przestępstwa: „Kolejny krąg piekła”, „Coś zginęło, coś się znalazło”, „Krwawa pogoda”, „Nielojalny pracownik”, „Pamiętaj o ręcznym”, „Czerwony towarzysz” – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie nie mogło zostać ukończone po zebraniu łupów.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre misje typu „Rozbój w toku” w Northside, Rancho Coronado, Coastview i Badlandach nie mogły zostać ukończone pomimo wypełnienia celu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre aktywności typu „Podejrzenie przestępczości zorganizowanej” nie mogły zostać ukończone pomimo wypełnienia celu.
- Naprawiono błąd, który mógł dezaktywować wszystkie skrytki, blokując postępy w różnych kontraktach.
- Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć „Rozboju w toku” w Charter Hill, ponieważ nie pojawiały się dowody.
- Podejrzenie cyberpsychozy: Dom na wzgórzu – usunięto błąd, w wyniku którego nie można było dotrzeć do cyberpsychopaty, ponieważ brama garażowa się nie otwierała.
- Podejrzenie cyberpsychozy: Gdzie leży pies pogrzebany – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie blokowało się na celu „Zlokalizuj cyberpsychopatę” po jego zabiciu i przesłaniu informacji Reginie.
- Kontrakt: Błąd 404 – naprawiono błąd, przez który kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu do jego obszaru.
- Kontrakt: Czwarta bezwładza – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było kontynuować kontraktu w budynku telewizji, ponieważ drzwi były zamknięte.
- Kontrakt: Chciwość nie popłaca – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć celu „Przeszukaj ukryty pokój”, ponieważ komputer był odłączony.
- Kontrakt: Ostatnie logowanie – naprawiono błąd, przez który kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu do jego obszaru.
- Kontrakt: Żadnych fixerów – naprawiono błąd, przez który kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu do jego obszaru.
- Kontrakt: Stary Znajomy – naprawiono błąd, przez który kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu do jego obszaru.
- Kontrakt: Zgrany do nitki – naprawiono błąd, w wyniku którego bójka wszczęta wewnątrz baru uniemożliwiała rozmowę z barmanem, blokując postępy.
- Kontrakt: Zrobisz rozróbę w celi 99, albo twoja żonka… – naprawiono błąd, w wyniku którego Lauren nie reagowała, gdy przybyto jej na ratunek, co blokowało postępy.
- Dom lalek – naprawiono błąd, przez który postępy w zadaniach z głównego wątku fabularnego były blokowane po wyjściu z Chmur.
- Po pierwsze: nie szkodzić – naprawiono błąd, który blokował postępy po celu “Wróć do obozu Aldecaldos”.
- Stróże bezprawia – naprawiono błąd, w wyniku którego po spotkaniu z Riverem teleportował się on do nieosiągalnego miejsca pod ziemią, blokując postępy.
- Na skróty – naprawiono błąd, w wyniku którego ciężarówka znikała z garażu, blokując postępy.
Efekty wizualne
- NPC-e Night City będą teraz nosić parasole w różnych kolorach i kształtach.
- Naprawiono wiele przypadków braku kolizji, które mogły powodować wypadanie postaci gracza poza mapę.
- Poprawiono lokalizację obiektów, które pływały po mapie lub były na niej źle umieszczone.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego piersi V przenikały przez ubrania po zmianie ich rozmiaru u Ripperdoca.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po zmianie długości paznokci z długich na krótkie za pomocą lustra zmiana nie była odzwierciedlona w grze aż do ponownego wczytania zapisu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego samochody mogły się zacinać po wpadnięciu na nie.
Rozgrywka
- Naprawiono problem, w wyniku którego ikoniczne noże Łowca Głów i Niebieski Kieł nie pojawiały się w ekwipunku sprzedawcy, jeśli gracz odwiedził go przed aktualizacją 1.6.
- Ciuchy z bonusami do obrażeń krytycznych i zwiększenia tempa odnawiania Hacków powinny teraz działać poprawnie.
- Stworzenie legendarnego wariantu ikonicznego rewolweru Amnesty powinno być teraz możliwe.
- Usunięto błąd, w wyniku którego można było używać przedmiotów zużywalnych podczas walk na pięści.
- Naprawiono problem, w wyniku którego bronie zadające obrażenia od eksplozji zadawały mniejsze obrażenia, niż powinny.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego mody znikały z przedmiotu po sprzedaniu go do sprzedawcy, odejściu, a następnie powrocie do tego samego sprzedawcy.
- Naprawiono problem, w wyniku którego włożenie zwłok do kontenera lub bagażnika, odejście, a następnie powrót mogło dać graczowi nieskończoną ilość pieniędzy.
- Termoodporna koszula z tkaniny aramidowej dla fixera będzie teraz dostępna również dla postaci niebędących punkami.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego strzelenie z broni podczas spadania mogło zniwelować obrażenia od upadku.
Interfejs
- Szybka i wściekła – naprawiono błąd, w wyniku którego pozycja gracza mogła wyświetlać się jako 1/6, mimo że zajął on drugie miejsce.
- Naprawiono błąd, który powodował, że przywrócenie domyślnie przypisanych klawiszy nie było odzwierciedlone w grze, dopóki nie została ona zrestartowana.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego menu ekwipunku przewijało się szybko w górę i w dół po rozłożeniu jakiegoś przedmiotu na części lub upuszczeniu go.
PC
- Naprawiono błąd powodujący spadki fps podczas opuszczania menu.
- Usunięto problem, w wyniku którego osiągnięcia w Epic Games Store nie były przyznawane pomimo spełnienia wymagań. Uwaga: w przypadku osiągnięć, dla których warunki zostały już spełnione we wcześniejszym zapisie, konieczne może być ponowne ich spełnienie.
- Ekran wczytywania nie powinien się już zawieszać, gdy gra się za pośrednictwem GOG-a bez dostępu do Internetu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego podniesienie jakości przedmiotu skutkowało zawieszeniem gry.
Konsole
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zapisy postępów międzyplatformowych z Xboxa One Family nie transferowały się na PC lub PlayStation.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego po zalogowaniu do GOG-a na Playstation zakładka „Moje nagrody” wyświetlała błąd.
Stadia
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gra się nie pauzowała, gdy rozgrywka była zawieszona.
Inne
- Dodano wsparcie dla AMD FidelityFX Super Resolution 2.1 (dotyczy tylko PC i konsol nowej generacji).
- Naprawiono problem, w wyniku którego w określonych okolicznościach Judy mogła zniknąć z gry, jeśli była w swoim mieszkaniu.
- Usunięto błąd, w wyniku którego interakcja z Garderobą w obozie nomadów była dublowana w przypadku przewinięcia czasu.
- Nie będzie już można grać na automatach leżących poziomo.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS