Cyberpunk 2077 początkowo rozchodził się jak świeże bułeczki. Swego czasu CD Projekt RED poinformowało nas, że do 20 grudnia 2020 roku (czyli po dziesięciu dniach od oficjalnej premiery) produkcję nabyło około 13 mln graczy, wliczając w tę liczbę osoby, które zdecydowały się zwrócić grę i odzyskać swoje pieniądze.
Według prognozy przygotowanej przez firmę M Science, zajmującej się badaniem i analizowaniem wielu rynków, Cyberpunk 2077 cieszy się obecnie mizernym zainteresowaniem (co jest w dużym stopniu spowodowane także tym, że został on zdjęty z PS Store w zeszłym roku) w porównaniu z chociażby Call of Duty: Black Ops – Cold War czy Assassin’s Creed Valhalla.
Starszy analityk M Science, Corey Barrett, zaznaczył, że według jego danych CD Projekt RED sprzedał w marcu (przypomnijmy, że raport opublikowano 18 marca) jedynie pół miliona kopii gry – mowa tutaj jedynie o cyfrowych egzemplarzach.
Na poniższej grafice przygotowanej przez ową firmę przedstawiono dokładnie, jak szybko zainteresowanie Cyberpunkiem 2077 wśród graczy spadło. Patrząc na rozmiar gry i fundusze przeznaczone na jej stworzenie, sprzedaż cyfrowa gry Polaków spadła znacznie szybciej niż większość z nas zakładała.
Na sam koniec Barrett oznajmił, że spory wzrost sprzedaży odbędzie się wtedy, gdy Cyberpunk 2077 wyląduje na PS5 i Xboksie Series X. Wielu posiadaczy current-genów od Sony i Microsoftu wciąż czeka na next-genową edycję, aby móc w pełni cieszyć się pozycją rodzimych twórców.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS