Premiera gry Cyberpunk 2077 spotkała się z całą masą kontrowersji – wszystko za sprawą licznych błędów występujących w grze już podczas debiutu. Twórcy cały czas pracują, aby było ich jak najmniej (już wczoraj wieczorem pojawił się przecież ogromny patch) i całkowicie wierzą w to, że przez najbliższe tygodnie uda im się oszlifować wszystkie nierówności występujące na różnych sprzętach.
O ciekawej sprawie poinformował natomiast w nocy Jason Schreier, który podzielił się mailem, jaki rozesłany został w piątek do personelu CD Projekt RED. Kierownictwo napisało tam, że całą winę za liczne błędy występujący przy okazji premiery biorą na siebie, a pracownicy otrzymają wszystkie bonusy – bez względu na to, jak gra zostanie oceniona (wcześniej mówiono o tym, iż bonusy zależne będą od odbioru tytułu).
We wspomnianym mailu, którego autorem był Adam Badowski, szef studia i dyrektor kreatywny Cyberpunka 2077, możemy przeczytać:
Początkowo mieliśmy system bonusowy, który koncentrował się na ocenach gry i dacie premiery, ale po rozważeniu uważamy, że taka miara jest po prostu niesprawiedliwa, biorąc pod uwagę okoliczności. Nie doceniliśmy tego, jak dużo czasu potrzeba do urzeczywistnienia gry i jak bardzo złożony jest to proces, a mimo to Wy zrobiliście wszystko, co w waszej mocy, aby stworzyć ambitną i wyjątkową grę.
Jest to bez wątpienia świetna informacja, która sprawi, że CD Projekt RED zyska w oczach wielu graczy podkreślających złe traktowanie pracowników. Takiej zmiany potrzebowano. Wcześniej system bonusów przy okazji prac nad Cyberpunkiem 2077 był bardzo zagmatwany. Najlepsi pracownicy dostawali specjalne żetony, o których wręczeniu decydowało trzech obecnych i byłych pracowników. Te warunkowały późniejszy rozmiar bonusów, które dodatkowo rozwijano w zależności od terminowości i ocen krytyków. Teraz premia wpadnie bez względu na wyniki.
NEWS: CD Projekt executives took responsibility for Cyberpunk's buggy launch in an email to staff today, saying this year's performance bonuses will no longer be tied to review scores, given the circumstances. Before, the threshold was 90+ on Metacritic https://t.co/poW86s3xaf
— Jason Schreier (@jasonschreier) December 12, 2020
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS