Zgodnie ze złożoną przez polskie studio CD Projekt RED obietnicą, wczoraj wieczorem wyszła nowa, obszerna aktualizacja do gry Cyberpunk 2077 (patch 1.1). Jest ona dostępna do pobrania na PC (Steam i GOG), Google Stadia, Xboksach One i Series X/S oraz PlayStation 4 i PS5. Ilość danych do pobrania różni się na poszczególnych platformach (najmniej, ok. 1 GB, na GOG.com, a najwięcej, bo ponad 16 GB, na konsolach). Opublikowana łatka jest pierwszą z dwóch zapowiedzianych przez studio aktualizacji, które mają znacząco zniwelować błędy i poprawić działanie Cyberpunka 2077 na każdym sprzęcie. Wśród zmian wymieniono poprawę stabilności poprzez m.in. ulepszenie wykorzystania pamięci i rzadziej powinno dochodzić do zwieszania się gry. Patch 1.1 zbiegł się z publikacją raportu SuperData, z którego wynika, że Cyberpunk 2077 bije rekordy sprzedaży w cyfrowej dystrybucji.
Studio CD Projekt RED opublikowało obiecaną dużą aktualizację do Cyberpunka 2077. Patch 1.1 jest do pobrania na PC (Steam i GOG), Google Stadia i konsolach – poprawia m.in. stabilność i liczne błędy. Polski RPG okazał się także najlepiej sprzedającą się cyfrowo grą w historii.
Cyberpunk 2077 – Test wydajności procesorów i pamięci RAM. Pojedynek AMD Ryzen vs Intel Core – Ile rdzeni potrzeba?
Twórcy Cyberpunka 2077 niedawno ogłosili plan rozwoju i naprawy gry, opóźniając wydanie darmowych DLC i skupiając się na likwidowaniu licznych błędów. W najnowszym patchu 1.1 skupiono się nie tylko na poprawie stabilności, ale przede wszystkim na zniwelowaniu problemów technicznych występujących podczas wykonywania zadań i eksploracji Night City. Zoptymalizowano również tłumy na konsolach PlayStation 4 Pro i PS5 i wykorzystanie pamięci na konsolach Xbox. Pełną listę zmian znajdziecie na oficjalnej stronie. Patch 1.2 ma wyjść w lutym.
Cyberpunk 2077 PC – Test wydajności kart graficznych w ray tracing i DLSS. Czego potrzeba do grania na ultra? Na pewno nie Radeona…
Nie najlepsza strona techniczna Cyberpunka 2077 nie przeszkodziła w biciu rekordów sprzedaży. Według raportu grupy analitycznej SuperData produkcja studia CD Projekt RED z szacunkowym wynikiem 10,2 mln sprzedanych egzemplarzy w grudniu stała się najszybciej sprzedającą się cyfrowo grą w historii. Największa zasługa w tym wersji PC, która stanowi aż 80% wszystkich kopii. Wynika to rzecz jasna z kiepskiej jakości Cyberpunka 2077 na konsolach, a także z wycofania go z PlayStation Store (gra nadal nie została przywrócona do sprzedaży w sklepie cyfrowej dystrybucji Sony). SuperData co prawda nie uwzględniło zwrotów wersji elektronicznych, ale według uzyskanych przez firmę danych nie miały one znaczącego przełożenia na rezultat. Ma to sens, bo zapewne w przypadku edycji PC procent zwrotów jest zdecydowanie niższy niż na konsolach, a to one głównie przyczyniły się do pobicia rekordu. Przypominamy, że według oficjalnych danych Cyberpunk 2077 rozszedł się do 20 grudnia w nakładzie przekraczającym 13 mln na wszystkich platformach, ale przewidywano, że do samych świąt Bożego Narodzenia zejdzie ich ok. 16 mln.
Źródło: SuperData, CD Projekt RED
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS