Niedawno do sieci trafił patch 1.3 do Cyberpunk 2077. Z każdą aktualizacją tytuł działa lepiej na konsolach, a jeśli jeszcze nie widzieliście testu na PlayStation 4 po ostatniej łatce, zachęcam do przejścia do tego newsa.
Co jednak najciekawsze, patch 1.3 wprowadził sporo zmian w plikach gry odpowiadających za działanie autorskiego silnika graficznego – a przynajmniej tak uważa Tyler McVicker z Valve Network. Według niego, łatka przerobiła wiele wartości Red Engine, w tym także trybu sieciowego, nad którym prace rzekomo zostały zawieszone. Jeśli Tyler McVicker ma rację, to Cyberpunk 2077 Multiplayer wciąż jest w produkcji (w tym miejscu zachęcam Was do przeczytania artykułu, w którym pewien czas temu zastanawiałem się, jak powinien on w moim odczuciu wyglądać – przejdziecie do niego klikając tutaj).
Ponadto, wprowadzone przez rodzimy zespół zmiany wskazują fanom Night City, że RED-zi planują dwa fabularne rozszerzenie – podobnie, jak wyglądało to w przypadku Wiedźmin 3: Dziki Gon. Ta informacja nie powinna jednak nikogo zaskoczyć, ponieważ deweloperzy wspominali o dużych DLC już wcześniej.
Patch 1.3 zadebiutował stosunkowo niedawno, więc kto wie, może skrywa on jeszcze więcej sekretów?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS